Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
T
taxvalp
reacted to
RollingStone's post
in the thread
Dining by AMEX för Platinum
with
Gilla
.
Kul att de fortsätter utöka utbudet. Det blev Dryck & Mat senast för vår del så nu siktar vi på La Girafe eller Svintorget.
24 April 2026
Thornado
svarade i diskussionen
Lufthansa delar ut Qualifying Points som kompensation för senaste veckans störningar
.
Vi som fallit ner till FTL efter Senator-matchningen fick bara 35 poäng, men det innebär likafullt att jag nu tror att jag är närmare...
24 April 2026
Westerberg
svarade i diskussionen
SAS Webshopping
.
Gick ut mail från svenska spel om det för någon vecka sedan
24 April 2026
D
donski
reacted to
Kalle Flygare's post
in the thread
Nekad Amex efter många år
with
Gilla
.
ja, det är kopplat till ny licensplikt för konsumentkrediter som i sin tur är en produkt av skattefrälset i Bryssel i deras...
24 April 2026
D
donski
svarade i diskussionen
Amex Platinum extrakort, priority pass
.
Det funkar på samma sätt som med appen. Man visar upp boardingkort + PP-kort vid loungen.
24 April 2026
mha321
svarade i diskussionen
Arlanda kan vara den sämsta flygplatsen i "moderna Europa"
.
Det handlar ju också om vilka nya destinationer man inte fått. Och där innefattas också "det som kom kom tillbaka efter covid". Men det...
24 April 2026
SK989
reacted to
mha321's post
in the thread
with
Gilla
.
Ett fulständligt logiskt resutlat av att det inte längre finns något flygbolag med ägarintressen i Sverige. Både Köpenhamn och...
24 April 2026
SK989
reacted to
AABack2ARN's post
in the thread
SAS ställer in flygningar p g a bränslepriserna som en konsekvens av kriget i Iran
with
Gilla
.
Bränslebrist och bristande lönsamhet på grund av höga oljepriser är nog två olika saker trots allt. Hur SAS väljer att kommunicera detta...
24 April 2026
Fredah
reacted to
Ricci's post
in the thread
Lufthansa delar ut Qualifying Points som kompensation för senaste veckans störningar
with
Gilla
.
Ingen jakt för HON för mig i år och flesta points kommer gå genom LH-gruppen dvs får ändå QP för dem. Dock tack för "heads up" för...
24 April 2026
Ricci
svarade i diskussionen
.
Ingen jakt för HON för mig i år och flesta points kommer gå genom LH-gruppen dvs får ändå QP för dem. Dock tack för "heads up" för...
24 April 2026
Ricci
reacted to
Fredah's post
in the thread
with
Gilla
.
Verkligen, tyvärr är HON fortfarande långt borta men börjar ju direkt fundera på om man kan jaga in 2 extra vouchers vid 2500QP.
24 April 2026
RollingStone
svarade i diskussionen
Dining by AMEX för Platinum
.
Kul att de fortsätter utöka utbudet. Det blev Dryck & Mat senast för vår del så nu siktar vi på La Girafe eller Svintorget.
24 April 2026
Fredah
reacted to
RollingStone's post
in the thread
Statusmatch Eurobonus --> Finnair Plus
with
Gilla
.
En till datapunkt: jag skickade in i måndags, kunde se status i appen på tisdag och fick mailet på onsdag. Var hittar man dessa...
24 April 2026
intuition
reacted to
mha321's post
in the thread
with
Gilla
.
Ett fulständligt logiskt resutlat av att det inte längre finns något flygbolag med ägarintressen i Sverige. Både Köpenhamn och...
24 April 2026
Fredah
reacted to
fly4fun's post
in the thread
SAS A350-900 XWB!
with
Gilla
.
En fågel viska i mitt öra att det blir nästa fredag.
24 April 2026
Senaste nytt
Toppen