Nya inlägg
Dagens inlägg
Aktivitetsflöde
Obesvarade trådar
Logga in
Bli medlem
Senaste nytt
Sök
Sök
Sök endast rubriker
By:
Forum
Nya inlägg
Search forums
Senaste nytt
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Nya inlägg
Dagens inlägg
New resources
New profile posts
Latest activity
Menu
Logga in
Bli medlem
Install the app
Install
Senaste nytt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Senaste aktivitet
Senaste nytt
Nya inlägg
New resources
Nya statusuppdateringar
Senaste aktivitet
10 mest lästa inlägg
A
airac
reacted to
Tobbe.O's post
in the thread
SAS Eurobonus Milage Run (Segment) tråd
with
Gilla
.
Hej vad det gick idag! :) Första gången sedan innan pandemin som det blev 6 flighter på en dag! :) Idag blev det följande sväng (allt...
27 Augusti 2025
A
airac
reacted to
H4ipM8adRg9nvkRu's post
in the thread
SAS Eurobonus mastercard, nya villkor från 15 november
with
Gilla
.
Det är kanske inte mer än ett irritationsmoment, men jag vet flera som gillar kreditkort för att de har hunnit få tillbaka utläggen från...
27 Augusti 2025
A
airac
reacted to
intuition's post
in the thread
GRATIS ombokning av flygning på avresedagen! NY FÖRMÅN för Eurobonus Diamond (2023-06-15)
with
Gilla
.
Lite oplanerat fick jag chansen att köra skiten av same-day-change nyligen. Landade i Malmö 13:30 och hade den sedvanliga 30 minuters...
27 Augusti 2025
Jannes
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
Diskussion om bokade Award-bokningar
with
Gilla
.
Ingen aning vad som är utlovat, är inte ett dugg säker på om det kommer va full servering eller inte! (Bokningen säger måltid på både...
27 Augusti 2025
Jannes
reacted to
intuition's post
in the thread
GRATIS ombokning av flygning på avresedagen! NY FÖRMÅN för Eurobonus Diamond (2023-06-15)
with
Gilla
.
Lite oplanerat fick jag chansen att köra skiten av same-day-change nyligen. Landade i Malmö 13:30 och hade den sedvanliga 30 minuters...
27 Augusti 2025
N
Nilann
reacted to
JacobGBG's post
in the thread
Businessclass.se loungen 2025
with
Gilla
.
Jag gläds idag av att SAS GOT Loungen har infört take-away muggar. Kan tyckas vara en liten grej men för mig är det oerhört värdefullt...
27 Augusti 2025
M
mablaz
reacted to
intuition's post
in the thread
with
Gilla
.
27 Augusti 2025
toer00
reacted to
Rickard_O's post
in the thread
Posta din lyckade bokning av bonusresor här - 2025
with
Gilla
.
Bonusprogram: Eurobonus Flygbolag: SAS Kabinklass: Business Avreseort: Stockholm Destination: Gdansk Enkelresa eller Tur&retur: Enkel...
27 Augusti 2025
palmen
reacted to
intuition's post
in the thread
with
Gilla
.
27 Augusti 2025
hco
reacted to
mha321's post
in the thread
Self-upgrade?
with
Gilla
.
Inte en. Inte två. Inte tre. Utan fyra gånger var det en herre som gjorde self upgrade till första klass eller andra klass lugn på tåget...
27 Augusti 2025
hco
reacted to
intuition's post
in the thread
with
Gilla
.
Det är väldigt svårt att få deras siffror att gå ihop. Jag läser som "upp till 43 dagar räntefritt" betyder att alla transaktioner...
27 Augusti 2025
hco
reacted to
SK989's post
in the thread
with
Gilla
.
I de nya villkoren framgår att det handlar om när kortet inte använts på lång tid, "sänkning av kreditgräns på grund av inaktivitet".
27 Augusti 2025
hco
reacted to
Jane Insane's post
in the thread
with
Gilla
.
Personligen blir jag mest fundersam över detta, jag undrar hur det hanteras i praktiken. Finns en risk att de kan syfta på sådana som...
27 Augusti 2025
Johan Gott
reacted to
hco's post
in the thread
Go East 2025! (Yanbian Korean Autonomous Prefecture + kringområde) [semi-live]
with
Gilla
.
Hehehe, jag förstår! =) Kul att det är intressant! Söderut -- bye bye Yanbian. Nu har vi lämnat Yanbian Korean Autonomous Prefecture...
27 Augusti 2025
hco
reacted to
Lord's post
in the thread
SAS öppnar ny rutt till Nuuk på Grönland!
with
Gilla
.
Jag skulle ha åkt dit idag, men fick besked igår kväll att flyget blir inställt. Surt, men trots allt bättre än att bli strandsatt i...
27 Augusti 2025
Senaste nytt
Toppen