Senaste nytt

Visa-korts-kurir Sundsvall/Stockholm - Frankfurt/Madrid/Lomé ?

Nemo

Medlem
Som en god resenärsvän hjälper jag en Jorden-runt cyklist som strax flyger till Togo (från Sydamerika) och behöver hjälp med att få sitt VISA-kort från Sundsvall till Frankfurt/Madrid/Togo rätt så omgående. Any takers?
Här är hennes förfrågan:


Hej!
Jag heter Fredrika och är sedan två år tillbaka i färd med att cykla jorden runt. Turen består av lika delar äventyr och välgörenhetsprojekt och förutom att få förverkliga min egen dröm har detta dårskap samlat in 480 000 kr till organisationen ActionAid. I veckan inleder jag äventyrets femte och sista kontinent - Afrika. Jag sliter just nu mitt hår i försök att få ner ett Visa-kort från Sverige (och därmed inte behöva trampa Togo-Senegal på medhavda kontanter). Kanske att någon här inne kan hjälpa mig?

Kortet finns just nu i Sundsvall. Jag kan få visa-kortet till Arlanda men sedan behöver jag hjälp från bc!

Två möjligheter:
- En vän flyger från Frankfurt till Lomé, Togo tidigt på torsdag morgon (6 juli 2017) och kan ta med det därifrån.
- Jag själv mellanlandar i Madrid kl. 11-19 på lördag (8 juli) och kan möta upp någon där.

Håller tummarna för att detta ska lösa sig. Tusen tack på förhand!

@Fredrika Ek
Home - The Bike Ramble
Mail + telnr har @Nemo via pm.
 
Toppen