Tonton
Medlem
Hej!
Ska en sväng förbi Istanbul i september och försöker välja Hiltonhotell. Har varken någon större erfarenhet av staden eller något av Hiltonhotellen i Istanbul - så all hjälp uppskattas. Riktigt svårt att veta vilket hotell jag bör välja - vill ju gärna att poängkostnaden ska vara prisvärd samtidigt som jag får en bra helhetsupplevelse av staden och hotellet de få timmar jag har på plats.
Förusättningarna:
Hotellen jag tittat på:
57k poäng - Hilton Istanbul Bosphorus
60k poäng - Conrad Istanbul Bosphorus
20k poäng - DT Istanbul Piyalepaşa
41k poäng - Hilton Istanbul Bomonti
10k poäng - HGI Istanbul Golden Horn
20k poäng - DT Istanbul Esentepe
Ska en sväng förbi Istanbul i september och försöker välja Hiltonhotell. Har varken någon större erfarenhet av staden eller något av Hiltonhotellen i Istanbul - så all hjälp uppskattas. Riktigt svårt att veta vilket hotell jag bör välja - vill ju gärna att poängkostnaden ska vara prisvärd samtidigt som jag får en bra helhetsupplevelse av staden och hotellet de få timmar jag har på plats.
Förusättningarna:
- Jag är HHD och vill betala med Hiltonpoäng
- Landar 21:20 på IST och flyger vidare 18:40 dagen efter från IST
- Hotellet får gärna ligga i ett trevligt område, så att jag hinner utforska så mycket som möjligt. Ska samtidigt vara hyfsat smidigt att ta sig till IST.
- Lounge är inte viktigt, men ser gärna att hotellet är relativt nytt eller iaf nyrenoverat/Fräscht
Hotellen jag tittat på:
57k poäng - Hilton Istanbul Bosphorus
60k poäng - Conrad Istanbul Bosphorus
20k poäng - DT Istanbul Piyalepaşa
41k poäng - Hilton Istanbul Bomonti
10k poäng - HGI Istanbul Golden Horn
20k poäng - DT Istanbul Esentepe