Senaste nytt

Vilka Shangri-La Hotels har du testat och vilken är din favorit?

staff

Medlem
Har blivit några stycken. Gillade Sule Shangri-La i Yangon. Även om hotellet kan behöva en renovering är servicen otroligt bra.
 

David

Medlem
Wuhan, Changchun och Taipei är mina erfarenheter. Taipei var bäst så vitt jag minns, de andra två var pre-BC och från den eran finns få hotellminnen kvar.

Nya JW Marriott i Chongqing skulle egentligen blivit ett Shangri-La men det ändrades nånstans på vägen. Det var ju bra. :)
 

Tommy

Medlem
Både jag och @IPC_Mataveri hade Island Shangri La i Hong Kong som vårt "Home away from home" för några år sedan. De har sten koll på sina stamgäster.
Mycket fint hotel med fantastisk frukost buffe.
 

RobHK

Medlem
Har bott på Shangri-La i Yangzhou, det var inte i närheten av samma standard som Shangri-La i lite större städer.
 
Shangri-La Kuala Lumpur, riktigt schysst! Bra frukost, goda drinkar, schysst läge och mycket trevlig personal! Hade även liveorkester/uppträdande på kvällen. Var där för ngb vecka sedan :) längtar tillbaka
 
Var i Toronto på ett bröllop för ett år sedan, bode då på Shangri-la där. Super bra måste jag säga! Nytt och fräscht. Även testat Bangkok som var bra men inte alls samma sak. Mer historian i det hotellet som var en höjdare.
 
Toppen