A Andreas Eriksson Guest Sep 21, 2014 #1 Någon som vet vilka rutter som garanterat kommer ha nya business i Mars 2015? Från Europa till Singapore.
Någon som vet vilka rutter som garanterat kommer ha nya business i Mars 2015? Från Europa till Singapore.
D dr-miles New member Sep 21, 2014 #2 I den här tråden kanske? Hur ser jag om det är nya Singapore Airlines Business Class? | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
I den här tråden kanske? Hur ser jag om det är nya Singapore Airlines Business Class? | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor
A Andreas Eriksson Guest Sep 23, 2014 #3 Dr. Miles skrev:I den här tråden kanske?Hur ser jag om det är nya Singapore Airlines Business Class? | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resorKlicka för att utvidga... Click to expand... Tack, hade missat den tråden. Ska vidare till Nya Zealand så det hade varit trevligt med nya C på 777 första biten och sen A380 till NZ.
Dr. Miles skrev:I den här tråden kanske?Hur ser jag om det är nya Singapore Airlines Business Class? | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resorKlicka för att utvidga... Click to expand... Tack, hade missat den tråden. Ska vidare till Nya Zealand så det hade varit trevligt med nya C på 777 första biten och sen A380 till NZ.