oneworld:
British Airways Executive Club (gold): "Premium carrier" alla kategorier. Med mitt resemönster finns det
inget bättre program som ger suveräna fördelar och det redan på silver-nivå.
American Airlines AAdvantage: Har hållt liv i poängen sedan 1996 då jag flög 4 ben med dem. Köper mil
nu som ska ska användas för First med CX.
Asia Miles: Som AHO skrev: För att kolla Cathays award stolar och kanske för framtida upgrades.
Star Alliance:
ANA Mileage Club: För att kolla awardstolar
Air China: Bara för det var ett coolt kort att ha i plånboken för några år sedan.
Lufthansa Miles&More: Flyttning från Qualiflyer, har utnyttjat mina poäng, under avveckling.
SAS EuroBonus: Tja, bor i Sverige, har Diners EB, 12 000 p kan vara bra och ha om man vill flyga till Nord-Norge. Har nästan tömt kontot för en bousresa med familjen till LYR i maj -12. Kuriosa, ponera att man flyger KRN-ARN-OSL-LYR. 12 000 p, detta måste vara en av de bättre affärerna i relation till flugen sträcka och utnyttjade poäng.
US Airways Dividend Miles: Gick med nu, tack vare Er. Buy miles! Vill flyga F med LH eller SQ till Asien.
Andra flygbonusprogram:
Malmö Aviation: Rest från min pendlarperiod till UME. Kontot tömt
Emirates Skywards: Gått med, planerar en F mellan HKG-BKK och sedan använda poäng för upgrades
genom att samla mil via klipp påIATA-biljtter.