Crille81 skrev:Vilket anser ni är bästa komplement kortet till AmEx Elite? Coop MedMera Mer eller vanligt SAS MasterCard?Klicka för att utvidga...
Mirakaz skrev:Ska det verkligen ta så lång tid??Jag behöver mitt kort nu!!Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:shhhh, björn som sover och allt det därKlicka för att utvidga...
Blev samma sak för mig... Jag skaffade elite i januari och tänkte säga upp det vid årsskiftet av taktiska skäl för att slippa att få 20000 baspoäng på denna EB-perioden...Canadien skrev:Intressant. Jag skaffade elite i Juni och fick de 20k baspoängen JUN5. Idag damp det in 20k till, daterade NOV25.Min EB-period är Jan-Dec så bägge hamnade alltså på denna perioden.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Intressant. Jag skaffade elite i Juni och fick de 20k baspoängen JUN5. Idag damp det in 20k till, daterade NOV25.Min EB-period är Jan-Dec så bägge hamnade alltså på denna perioden.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Intressant. Jag skaffade elite i Juni och fick de 20k baspoängen JUN5. Idag damp det in 20k till, daterade NOV25.Min EB-period är Jan-Dec så bägge hamnade alltså på denna perioden.Klicka för att utvidga...
fräsigt... även jag har fått, skaffade mitt Elite i Dec 2014.....riba skrev:Kan man misstänka en bugg? Även jag har 20k poäng som sitter idag, så det verkar tryckts ut till alla som har Elit?Klicka för att utvidga...
riba skrev:Kan man misstänka en bugg? Även jag har 20k poäng som sitter idag, så det verkar tryckts ut till alla som har Elit?Klicka för att utvidga...
Grattis, välkommen till klubben.William Kuylenstierna skrev:Detsamma för mig. Upptäckte till min förvåning att jag blivit EBG.Klicka för att utvidga...