simontemplar
New member
Vilka bolag / kärror erbjuder AVOD och IFE system över Atlanten från Europa oavsett kabinklass?
AHO skrev:Jag kan komma på:Air Canada(AC)British Airways(BA)Jet Airways(9W)SWISS(LX)Turkish Airlines(TK)Klicka för att utvidga...
simontemplar skrev:Är detta oavsett kärra? Går ju att åka allt allt från 747,757,767,777 och A330/340. Antar att de har olika förutsättningar samt olika bra system?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:På temat AVOD & IFE, när jag flyger swss så finns bra info online om vilka filmer som visas men nu ska jag flyga Asiana & Thai (i F) och hittar ingen aktuell info om vilka filmer som visas är det någon som har något länktips?(vill veta om man ska behöva ta med paddan eller inte)Klicka för att utvidga...
Asiana Airlines skrev:Celebration PartyAvailable servicesBirthdays, wedding anniversaries and other special occasionsCelebration services and commemorative photos (sent via e-mail)Special Cocktail ServiceClasses serviced : All classesHow to apply for the services : Applications accepted in-flightFor Child CornerAvailable servicesFace Painting and Art Magic BalloonsClasses serviced : All classesMagic ShowAvailable servicesAsiana crew members present a Flying Magic Show!Classes serviced : All classesKlicka för att utvidga...
Självklart. Inte ens Singapore Airlines erbjuder detta. Way to go Asiana!jumbooze skrev:Child corner i säte 2KKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Jag kan komma på:Air Canada(AC)British Airways(BA)Jet Airways(9W)SWISS(LX)Turkish Airlines(TK)Klicka för att utvidga...
Har KLM AVOD på deras MD-11 i Economy?Pho skrev:KLM och AFKlicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Har KLM AVOD på deras MD-11 i Economy?MD-11 kanske ine används till trafiken mellan Europa-Nordamerika v.v. men jag tror att det används till Västindien.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Har KLM AVOD på deras MD-11 i Economy?MD-11 kanske ine används till trafiken mellan Europa-Nordamerika v.v. men jag tror att det används till Västindien.Klicka för att utvidga...
simontemplar skrev:Väntar på en reserapport från denna kärra @Björnström, lite kultstatus över den ju! Någon som åkt?Klicka för att utvidga...
simontemplar skrev:Någon som åkt?Klicka för att utvidga...