Samosaguas skrev:Du måste posta i rätt tråd för det!Klicka för att utvidga...
Oj, visste inte att det fanns några sådana regler. Vet du vilken tråd?
Samosaguas skrev:Du måste posta i rätt tråd för det!Klicka för att utvidga...
Jhansson skrev:Oj, visste inte att det fanns några sådana regler. Vet du vilken tråd?[/businessclass.se/forum/threads/amexvärvning.35654Klicka för att utvidga...
Jhansson skrev:Hur fort får jag mina baspoäng? Behöver 12000 innan månadens slut. Vill gärna ha en länk till ett Elite!Klicka för att utvidga...
Jhansson skrev:Hur fort får jag mina baspoäng? Behöver 12000 innan månadens slut. Vill gärna ha en länk till ett Elite!Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Du lär inte få några poäng i Februari utan först en bit in i Mars...Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Du lär inte få några poäng i Februari utan först en bit in i Mars...Klicka för att utvidga...
Jag skrev fel, se ovan.Jhansson skrev:Fasiken! Det finns inget sätt att påskynda poängen? Är 12000p kort till diamondKlicka för att utvidga...
Ansök om Amex Elite. Borde absolut hinna få in poängen i febJhansson skrev:Fasiken! Det finns inget sätt att påskynda poängen? Är 12000p kort till diamondKlicka för att utvidga...
Onelifetolive skrev:En fråga...I värvningstråden har jag sett att en del skriver att dom redan har Amex Premium, men att dom vill bli värvade till ett Amex Elite.Är det någon som har lyckats med det? Dvs. fått poäng för värvning trots att man redan innehar ett Amex. Det ska ju inte gå egentligen.Tänker om det ens är lönt att efterlysa värvning i värvningstråden när jag redan har Premium.Klicka för att utvidga...
Johan67 skrev:Ibland går det och ibland inte - Amex är inte helt konskeventa i hanteringen!Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Absolut, det har funkat för andraKlicka för att utvidga...
Det är bara testa, du har inget att förlora på det. Går det så går det.Onelifetolive skrev:En fråga...I värvningstråden har jag sett att en del skriver att dom redan har Amex Premium, men att dom vill bli värvade till ett Amex Elite.Är det någon som har lyckats med det? Dvs. fått poäng för värvning trots att man redan innehar ett Amex. Det ska ju inte gå egentligen.Tänker om det ens är lönt att efterlysa värvning i värvningstråden när jag redan har Premium.Klicka för att utvidga...
Onelifetolive skrev:En fråga...I värvningstråden har jag sett att en del skriver att dom redan har Amex Premium, men att dom vill bli värvade till ett Amex Elite.Är det någon som har lyckats med det? Dvs. fått poäng för värvning trots att man redan innehar ett Amex. Det ska ju inte gå egentligen.Tänker om det ens är lönt att efterlysa värvning i värvningstråden när jag redan har Premium.Klicka för att utvidga...