agehall
Medlem
Rent generellt så förväntar jag mig att jag ska bli behandlad med respekt och att ingen i personalen ska ljuga för mig. (Det händer oftare än man tror!)
Reser man i premiumkabiner förväntar jag mig att få mer hjälp för att saker ska fungera. Det kan vara triviala saker som att bli tillfrågad om jag vill ha mer dricka under måltiden eller mer avancerade saker, som att få hjälp med ett tight byte ifall något flyg blir försenat.
Oftast måste jag säga att premiumupplevelsen uppfyller mina förväntningar. Men det kanske beror mest på att jag är så van att resa i economy att allt som är det minsta lilla bättre blir väldigt bra..
Där det oftast brister är markpersonalen, framförallt på outstations i afrika, dit jag ofta reser. Där kan servicen variera något ofantligt. Ibland blir man behandlad som en kung och ibland som om man vore en uteliggare som får tigga för att få följa med på planet.
Rådet att inte ha högt ställda förväntningar och istället bli positivt överraskad är helt rätt. Då kommer du iallafall inte att bli besviken...
Reser man i premiumkabiner förväntar jag mig att få mer hjälp för att saker ska fungera. Det kan vara triviala saker som att bli tillfrågad om jag vill ha mer dricka under måltiden eller mer avancerade saker, som att få hjälp med ett tight byte ifall något flyg blir försenat.
Oftast måste jag säga att premiumupplevelsen uppfyller mina förväntningar. Men det kanske beror mest på att jag är så van att resa i economy att allt som är det minsta lilla bättre blir väldigt bra..
Där det oftast brister är markpersonalen, framförallt på outstations i afrika, dit jag ofta reser. Där kan servicen variera något ofantligt. Ibland blir man behandlad som en kung och ibland som om man vore en uteliggare som får tigga för att få följa med på planet.
Rådet att inte ha högt ställda förväntningar och istället bli positivt överraskad är helt rätt. Då kommer du iallafall inte att bli besviken...