Tar troligen Cessnan ned till Jersey på torsdag. Finns det något särskilt man inte får missa? :)
K Kristofer Medlem 30 Maj 2011 #1 Tar troligen Cessnan ned till Jersey på torsdag. Finns det något särskilt man inte får missa?
K Kristofer Medlem 30 Maj 2011 #5 bjornstrom skrev: Ska du flyga till Jersey från Växjö med en Cessna? Klicka för att utvidga... Det är inte längre än till Paris, ca 7 h i nollvind. Stannar troligen någonstans runt Amsterdam och tankar. Vi blir troligen 5 plan som drar ned. Flyger du aldrig ute i Europa?
bjornstrom skrev: Ska du flyga till Jersey från Växjö med en Cessna? Klicka för att utvidga... Det är inte längre än till Paris, ca 7 h i nollvind. Stannar troligen någonstans runt Amsterdam och tankar. Vi blir troligen 5 plan som drar ned. Flyger du aldrig ute i Europa?
Martin Björnström Medlem 31 Maj 2011 #6 Kristofer skrev: Det är inte längre än till Paris, ca 7 h i nollvind. Stannar troligen någonstans runt Amsterdam och tankar. Vi blir troligen 5 plan som drar ned. Flyger du aldrig ute i Europa? Klicka för att utvidga... Haha, jaså? Det låter kul! Vad betalar du per timme? Är det en Cessna 172 G1000 du flyger? Jag är ju ledig tors-mån...
Kristofer skrev: Det är inte längre än till Paris, ca 7 h i nollvind. Stannar troligen någonstans runt Amsterdam och tankar. Vi blir troligen 5 plan som drar ned. Flyger du aldrig ute i Europa? Klicka för att utvidga... Haha, jaså? Det låter kul! Vad betalar du per timme? Är det en Cessna 172 G1000 du flyger? Jag är ju ledig tors-mån...
K Kristofer Medlem 31 Maj 2011 #7 Blir nog jättekul hoppas jag! Stämmer bra; C172 med G1000 och autopilot. Haka på vettja!
Martin Björnström Medlem 31 Maj 2011 #8 14 timmar i min DA40D skulle kosta mig över 20.000kr och frågan om det räcker. Vad har du för specialpriser?
14 timmar i min DA40D skulle kosta mig över 20.000kr och frågan om det räcker. Vad har du för specialpriser?
K Kristofer Medlem 31 Maj 2011 #9 1090 kr /h för Cessnan. Så är man tre i planet runt 5000 kr per person.