D
Dreamliner
Guest
Generellt dåligt. Inget internet, dåligt IFE och dåliga stolar.Mattias Holmén skrev:För något speciellt eller bara generellt?Klicka för att utvidga...
Generellt dåligt. Inget internet, dåligt IFE och dåliga stolar.Mattias Holmén skrev:För något speciellt eller bara generellt?Klicka för att utvidga...
Dreamliner skrev:Generellt dåligt. Inget internet, dåligt IFE och dåliga stolar.Klicka för att utvidga...
Jag anmälde på hemsidan och fick mail om att de kan ge 30k per person. Jag sa att det inte var värt så mycket om jag inte fick dom till mitt konto och det fick jag inom en timme.Mattias Holmén skrev:Fick du kompensation via mail? Allt till samma konto eller till 4 eb konton?Klicka för att utvidga...
Vad handlar detta om? Kan inte hitta varken på forumet eller the interwebzMattias Holmén skrev:Tänka sig, efter dagens nyheter om SAS förändrade poängtabeller, så kanske det inte är så dumt att hamna på denna kärra för att tjäna in några extrapoängKlicka för att utvidga...
hedgehog skrev:Vad handlar detta om? Kan inte hitta varken på forumet eller the interwebzKlicka för att utvidga...
Det gäller tråden med 22k views sedan den startades för 14h sedan som masaba länkade till ovan.hedgehog skrev:Vad handlar detta om? Kan inte hitta varken på forumet eller the interwebzKlicka för att utvidga...
masaba skrev:Borde vara detta som avses. Ovanligt hett topic.SAS sänker intjäning på billiga GO-biljetter med 96%? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Uppenbarligen blind, kollade ändå igenom SAS Group-forumet tom 1 septpalmen skrev:Det gäller tråden med 22k views sedan den startades för 14h sedan som masaba länkade till ovan.Klicka för att utvidga...
Satt på rad 1 i onsdags från ORD till CPH. Som du säger ingen höjdarupplevelse. Ska se vad jag får i kompensation.Dreamliner skrev:Den flög till EWR idag och vi var med på rad 1. Ingen höjdare.Klicka för att utvidga...
Bra betalt!Agö skrev:Premiär! Mailet är redan färdigskrivet. Dorte i loungen försökte få mig ombokad via Peking.Gick plötsligt från 35000 till 75000 poäng på denna resa...Klicka för att utvidga...
Dahl skrev:såg just att jag är bokad på den här maskinen.... SUCK!Klicka för att utvidga...
Du kan t.ex. se det på seatmap då det är 2-2-2 istället för 1-2-1 i t.ex. affärsklass. Antar att det finns skillnader även i övriga kabinen.Big Birger skrev:Hur ser du det?Klicka för att utvidga...