Senaste nytt

Vad har hänt med medlem Agehall?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad har hänt med honom? Från att ha varit extremt aktiv till total tystnad. Någon som vet?
En av de största profilerna på BC, och enligt mig en av de mest sympatiska!
Vi var ett gäng på ett på en BC träff på Made in Sweden när han med sin mycket älskvärda hustru och sina föräldrar besökte Made in Sweden
Jag har ett stort tack till @agehall att tack för mitt första BA guld när han messade och informerade om BA misstanke faire från Oslo.
Vi som gjort BC reser saknar även hans pappa Stig som var med på många resor.
Hoppas de återkommer snart till forumet.

Jag hänger med på samma frågeställning. Håller med om att han var en av de största profilerna på forumet. Enorma kunskaper om det mesta om resande. Kunde vara lite vass i sina inlägg men det var aldrig illa menat. Vi var dock lite oense om BA vissa förmåner och att man måste betala för att boka seating på BA, även på business. Där är vi säkert oense även idag, men det är ingen stor sak. Agehall försökte ofta få mej att komma med på vissa pub träffar när jag var i Stockholm på jobb, på Monkey, tror jag det hette men det blev tyvärr aldrig av. Jag ser med förväntan fram mot Agehalls återuppståndelse på forumet.

Först: trots att jag kommer stänga tråden (dock ej radera) så har jag ändrat rubriken. Det verkar vara svårt för våra kära medlemmar att rubriksätta. Så kom ihåg att sätta en rubrik som gärna pekar mot vad frågan handlar om.

Ja, denne medlem har tagit en frivillig paus, och vi har haft regelbunden kontakt. Om någon verkligen vill komma i kontakt med Agehall så skicka ett PM till mig med din email så förmedlar jag detta till honom.

Efter samtal med mina moderatorkollegor i går kväll är vi 100% överens om att frågan handlar om en person, och inte sak. Våra regler är tydliga: Businessclass.se diskuterar sak och inte personer. Vi kan förstå att frågan är relevant, men det är inte säkert att medlemmen vill ha en tråd om sig själv. Det är också så att denna indexeras i ett externt sök, som hellre inte är bra. Av den anledning stänger vi tråden.

MVH,
Fredrik, Robert och Hans

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen