Senaste nytt

Välkomstbonus på SAS EuroBonus Mastercard

Har nyligen skaffat SAS EuroBonus World Mastercard, gjort mina 3 köp och väntar på välkomstbonusen på 3000p.

Ska uppgradera till Premium, men vill ogärna gå miste om bonusen innan jag går vidare. Villkoren säger att de sätts in inom 3 månader förutsatt att man fortfarande har kvar kortet.

Nån som har erfarenhet av detta? Är det lugnt att uppgradera nu eller måste man vänta till poängen är på kontot?
 

MrRob

Medlem
Har nyligen skaffat SAS EuroBonus World Mastercard, gjort mina 3 köp och väntar på välkomstbonusen på 3000p.

Ska uppgradera till Premium, men vill ogärna gå miste om bonusen innan jag går vidare. Villkoren säger att de sätts in inom 3 månader förutsatt att man fortfarande har kvar kortet.

Nån som har erfarenhet av detta? Är det lugnt att uppgradera nu eller måste man vänta till poängen är på kontot?

Jag skaffade World i höstas och de 3000 poängen trillade in på kontot nästkommande månadsskifte. Veckan efter uppgraderade jag till Premium och fick de 10.000 poängen nästkommande månadsskifte. Mitt tips är att vänta tills du ser de 3000 poängen på ditt konto.
 

Migato

Medlem
Jag hade World, fick min välkomstkampanj. Uppgraderade till premium i appen och gjorde minst 3 köp. Men kan inte se att 10k poäng har registrerats. Ser inte det på Sas.se eller saseurobonusmastercard.se. Vet ni om det tar tid?
 
Jag uppgraderade till Premium i början av februari. Gjorde 3 köp den 11:e, men bonusen dök inte upp förrän månadsskiftet feb/mars.
Kan vara så att den delas ut när månadens räkning summeras.
 
Toppen