Senaste nytt

Välja säten för andra flygbolag via SAS Classic sidan

Ghoose

Medlem
Bokade igår ett par Avianca flighter på en 2-4-1 trip. Någon som vet hur man kan seata sig?
Försökte göra det online men lyckades inte, kanske bara Tallin som gäller?
 

bnr

Medlem
Bokade igår ett par Avianca flighter på en 2-4-1 trip. Någon som vet hur man kan seata sig?
Försökte göra det online men lyckades inte, kanske bara Tallin som gäller?
Om inte tipset från @gneken om Classic-sidan funkar så kan nog vanliga SAS hjälpa dig lika bra som Tallinn när det gäller seating.
 
Någon som använt classic-sidan det senaste för att välja säten? Gick bra för senaste flighten med Turkish men nu händer inget när man klickar på "se alternativ"

upload_2022-1-20_15-17-41.png
 

Senator

Moderator
Någon som använt classic-sidan det senaste för att välja säten? Gick bra för senaste flighten med Turkish men nu händer inget när man klickar på "se alternativ"

Visa bifogad bild 125547

Det är fortfarande samma problem, finns det någon annan väg att gå?

Om det gäller Turkish så har @malmokalle ett grymt tips här:
Så här reserverar du plats på Turkish Airlines vid awardbokning | Sida 13 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor

Jag har själv tre PNR med Turkish som ligger i min app nu med alla platser bokade. Jag hittade Turkish PNR på emailen från SAS:
Så här reserverar du plats på Turkish Airlines vid awardbokning | Sida 14 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor
 
Toppen