Samma url som tidigareBrandten skrev:Säkert en dum fråga men vilken länk är det som gäller till denna site uppdaterad och klart?Klicka för att utvidga...
SAS Business award flights - Travel hacks
Samma url som tidigareBrandten skrev:Säkert en dum fråga men vilken länk är det som gäller till denna site uppdaterad och klart?Klicka för att utvidga...
Även om de vet var du sökt kan de inte göra mycket med infon om de själva inte kan söka fram det. Likväl som du säger att du hittat A-B-C på travelhacks så kan de söka fram det på sidan, men måste fortfarande kunna hitta det i sina system där de bokar.JAONHA skrev:De senaste två ggr ville agenten veta var jag sökt någonstans då jag hittade bättre routing än vad hon fick fram vid en första sökning.Klicka för att utvidga...
Jag vet inte om det är relevant för SAS Eurobonus, men senast jag bokade om en Miles & More-bokning så fick agenten ändra Point of Sale för att hitta samma sökresultat som jag hade hittat på deras egen hemsida.palmen skrev:Även om de vet var du sökt kan de inte göra mycket med infon om de själva inte kan söka fram det.Klicka för att utvidga...
Nej, på webbsidan kunde man tidigare söka star alliance award också. Går nu också.Migato skrev:Har jag förstått det rätt som att på webbsidan kan man bara söka SAS award men på desktopklienten går det att söka Star Alliance award?Klicka för att utvidga...
För att söka Star Alliance AwardsMigato skrev:Har jag förstått det rätt som att på webbsidan kan man bara söka SAS award men på desktopklienten går det att söka Star Alliance award?Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Jag vet inte om det är relevant för SAS Eurobonus, men senast jag bokade om en Miles & More-bokning så fick agenten ändra Point of Sale för att hitta samma sökresultat som jag hade hittat på deras egen hemsida.Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Jag vet inte om det är relevant för SAS Eurobonus, men senast jag bokade om en Miles & More-bokning så fick agenten ändra Point of Sale för att hitta samma sökresultat som jag hade hittat på deras egen hemsida.Klicka för att utvidga...
Klockrent! Fick precis alert mail, någon som har koll på vad siffra i kolumnen ”#” betyder?JAONHA skrev:Samma url som tidigareSAS Business award flights - Travel hacksKlicka för att utvidga...
Ja, @LSH skrev det i detta inlägg Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com | Sida 52 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorCooolcatz skrev:Ser ut som tjenesten er oppe og går igjenSAS Business award flights - Travel hacksKlicka för att utvidga...
Tomten var snäll i år! Tack så mycket!Peter G skrev:Mitt enda tips på vägen är väl att inte bara söka på denna tjänst utan också klicka er vidare från den till vårt bokningsflöde så vi också ser värdena som skapas från awardhacks.( min egen reflektion: End of the day handlar det ju om konvertering i förhållande till sök om man frågar online-marknadsmänniskor).Nu har jag inga fler karameller denna sida om åretMed vänlig hälsning,PeterKlicka för att utvidga...
LSH skrev:@Fintus,@Johans00och eventuellt andra som blivit blockerade. Gäller detta fortfarande? Vad får ni för felmeddelande?Klicka för att utvidga...
Min spärr försvann idag men jag hade också samma felmeddelande.Fintus skrev:Mitt ip är fortfarande spärrat. Inget större problem eftersom jag enkelt rundar det med VPN:n.Felmeddelande:403 - ForbiddenKlicka för att utvidga...