E
ekf
Guest
Har du satt appen i *A-mode innan du söker?valnurat skrev:Jeg har forsøgt at lave en ny søgning med den seneste version. Jeg får samme fejl:Klicka för att utvidga...
"set mode star"
Har du satt appen i *A-mode innan du söker?valnurat skrev:Jeg har forsøgt at lave en ny søgning med den seneste version. Jeg får samme fejl:Klicka för att utvidga...
Jag gjorde ett litet fel i flytten så under några minuter pekade gamla sajten fel. Nu bör dock alla gamla länkar fungera.LPC123 skrev:Jag skulle precis skriva och fråga vart den blivit avKlicka för att utvidga...
Så du kan logga in, men inte skapa nya bevakningar? Det funkar hos mig (chrome på PC).LPC123 skrev:Kan heller inte sätta alerts på den nya.Klicka för att utvidga...
LSH skrev:Jag gjorde ett litet fel i flytten så under några minuter pekade gamla sajten fel. Nu bör dock alla gamla länkar fungera.Så du kan logga in, men inte skapa nya bevakningar? Det funkar hos mig (chrome på PC).Klicka för att utvidga...
Kan du testa igen? Jag har aktiverat detaljerad loggning och bör kunna se vad som går fel.LPC123 skrev:Nix det blir error. Nu kör jag på ipad kanske funkar på pcKlicka för att utvidga...
På den nya adressen eller den gamla?Once56 skrev:Kommer inte in alls, snurrar och sedan kommer det upp att servern slutade svaraKlicka för att utvidga...
NyaLSH skrev:På den nya adressen eller den gamla?Klicka för att utvidga...
Vad har du för enhet och browser?Once56 skrev:NyaKlicka för att utvidga...
Nu ska det fungera i de flesta enheter.Once56 skrev:NyaKlicka för att utvidga...
Nu fungerar det för mig också . Toppen!LSH skrev:Nu ska det fungera i de flesta enheter.Klicka för att utvidga...
Det där borde förstås fungera, jag ska titta på det.LPC123 skrev:Jag inser att jag nog gjort fel när jag försökt skapa alerts. Det går inte att skapa från annan region än norden eller orter i norden till världen. Då funkar det men om jag försöker skapa från LAX till tex CPH då funkar det inteKlicka för att utvidga...
LSH skrev:Nu kan man skapa bevakningar åt båda hållen. Var ganska lurigt det där. Jag använder negativa ID på rutterna för att indikera att man vill åka åt andra hållet. Nu tycker inte nya servern (Linux) att ett minustecken är ett minustecken utan tolkade -8 som 0. Byter man däremot till ett tankestreck/pratminus fungerar allt som det skaping@LPC123Klicka för att utvidga...