Senaste nytt

Utgångsdatum för Hotels.com:s reward nights

Kelgris

Medlem
På mitt konto på Hotels.com:s webbsida står följande:

Giltighetstiden för dina stämplar och bonusnätter har förlängts till 31 december 2021
Boka minst en gång och genomför din vistelse innan slutet av året så förlängs ditt utgångsdatum med ytterligare 12 månader.​

Jag har två reward nights som intjänats främst under 2018/19. I år har jag haft ett antal stays (bokade och genomförda senast under juli 2021). Innebär mina stays 2021 att mina reward nights har förlängts till den 31 december 2022?
 

Dawes

Medlem
På mitt konto på Hotels.com:s webbsida står följande:

Giltighetstiden för dina stämplar och bonusnätter har förlängts till 31 december 2021
Boka minst en gång och genomför din vistelse innan slutet av året så förlängs ditt utgångsdatum med ytterligare 12 månader.​

Jag har två reward nights som intjänats främst under 2018/19. I år har jag haft ett antal stays (bokade och genomförda senast under juli 2021). Innebär mina stays 2021 att mina reward nights har förlängts till den 31 december 2022?
Jag har fattat det som att giltighetstid på stämplar och bonusnätter förlängs löpande med 12 månader när du bokar och bor med ditt hotels.com konto inom ett kalenderår.
Enbart status är beroende av faktiska brytdatum som utgår från den månad du gick med i programmet.

Jag sitter själv i samma sits och har samma meddelande på min rewards sida men har även bokat och bott alldeles nyligen.

Så har du bokat och bott under 2021 så ska de förlängas, oklart när det blir synligt i appen dock.

Försökte faktiskt ringa in och kolla men de har just nu tekniska problem
 
Toppen