Fick köra första tre stegen i appen och sen resten på webben igår.
JohanW Medlem 29 September 2025 #41 Fick köra första tre stegen i appen och sen resten på webben igår.
MrRob Medlem 30 September 2025 #42 Tack för påminnelsen att det är sista dagen med $21 idag! Körde precis igenom min egen utan problem. Ansökan tog som vanligt max fem minuter totalt.
Tack för påminnelsen att det är sista dagen med $21 idag! Körde precis igenom min egen utan problem. Ansökan tog som vanligt max fem minuter totalt.
Davvelavve Medlem 30 September 2025 #43 Kan man ansöka trots att man inte har en planerad resa? Man brukar ju få fylla i vart man ska resa och så har jag för mig?
Kan man ansöka trots att man inte har en planerad resa? Man brukar ju få fylla i vart man ska resa och så har jag för mig?
MrRob Medlem 30 September 2025 #44 Davvelavve skrev: Kan man ansöka trots att man inte har en planerad resa? Man brukar ju få fylla i vart man ska resa och så har jag för mig? Klicka för att utvidga... Bara fyll i UNKNOWN i de fälten du inte har något svar på. Har fungerat för mig varenda gång i alla fall.
Davvelavve skrev: Kan man ansöka trots att man inte har en planerad resa? Man brukar ju få fylla i vart man ska resa och så har jag för mig? Klicka för att utvidga... Bara fyll i UNKNOWN i de fälten du inte har något svar på. Har fungerat för mig varenda gång i alla fall.