Mark skrev:Kan man registrera en ESTA application innan man vert vilken flight man ankommer med resp var man kommer bo? Som jag förstått det är denna information endast "optional". Någon som provat?Klicka för att utvidga...
Mark skrev:Kan man registrera en ESTA application innan man vert vilken flight man ankommer med resp var man kommer bo? Som jag förstått det är denna information endast "optional". Någon som provat?Klicka för att utvidga...
Du behöver inte uppdatera ESTA med flight och hotell, det räcker med att du anger första natten på flyg bokningenMark skrev:Kan man registrera en ESTA application innan man vert vilken flight man ankommer med resp var man kommer bo? Som jag förstått det är denna information endast "optional". Någon som provat?Klicka för att utvidga...
Claes L skrev:Du behöver inte uppdatera ESTA med flight och hotell, det räcker med att du anger första natten på flyg bokningenKlicka för att utvidga...
Monkey_Class skrev:Så var det.Jag sökte ett nytt för pass 2. Gick igenom direkt.Synd bara att man inte kan ha 3 pass då det är rejält meckigt med visum hit och dit med led tider som man aldrig kan förutspåKlicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Har aldrig lagt in en address i ESTA och aldrig haft problem, så jag tror inte du får något problem på grund av att flygnumret inte uppdaterats. Skulle snarare önska att de överhuvudtaget tog bart fälten för adress för att minska förvirringen. Du måste ändå uppge adressen i APIS-datat och det är den informationen som de (troligen) kontrollerar.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Det står uttryckligen att man INTE behöver uppdatera sitt ESTA när man söker det första gången, så sluta upp med det och lägg tiden på något vettigare istället.Klicka för att utvidga...
sembl skrev:Som att fylla i customs formen som jag nu stockat upp med i 20 exemplar för året. Det enda som saknas är flightnumret som kompletteras strax innan landning.Klicka för att utvidga...