Senaste nytt

Tre nya ultra-långdistanslinjer som startas under 2018

Om du tycker jag är löjlig så får det stå för dig. Jag tycker det är tråkigt och dåligt att de inte kan komma med egna artiklar utan fortsätter med den ena dåligt översatta efter den andra.
Du får be om pengarna tillbaka alternativt rösta på nästa bolagsstämma.

Man kan ha sina åsikter om dessa artiklar, men det är väl rätt klarlagt hur det funkar numera.

Du får be om pengarna tillbaka alternativt rösta på nästa bolagsstämma.

Man kan ha sina åsikter om dessa artiklar, men det är väl rätt klarlagt hur det funkar numera.
Lustigkurre där.

Tråkigt dock om man inte får yttra sig om saker som man tycker kan förbättras. Artiklarna är under all kritik och bör kritiseras.

Tråkigt dock om man inte får yttra sig om saker som man tycker kan förbättras. Artiklarna är under all kritik och bör kritiseras.
Du måste inse att du INTE ÄR målgruppen för dessa artiklar. Ingen som är aktiv på forumet är längre i målgruppen för artiklarna. Så enkelt är det.

Det du sitter och säger är ungerfär samma sak som att jag skulle gnälla på att du inte läser en forskningsrapport som godnattsaga för dina barn varje kväll, vilket jag är rätt säker på inte sker regelbundet.

Du måste inse att du INTE ÄR målgruppen för dessa artiklar. Ingen som är aktiv på forumet är längre i målgruppen för artiklarna. Så enkelt är det.
Men behöver det vara så? Jag läser till och från artiklarna, finner det mesta ointressant men den aktuella artikeln fann jag läsvärd när jag läste den på engelska. Den svenska versionen var dessvärre omöjlig. En idé kan ju vara att bara publicera artikeln på det språk författaren använt?

Men behöver det vara så? Jag läser till och från artiklarna, finner det mesta ointressant men den aktuella artikeln fann jag läsvärd när jag läste den på engelska. Den svenska versionen var dessvärre omöjlig. En idé kan ju vara att bara publicera artikeln på det språk författaren använt?
Nej, det behöver inte vara så, men det finns inget intresse att ändra på det och att det kommer tråkiga kommentarer på artiklar kommer inte att förändra något. Det har det försökts med sedan BC såldes utan framgång.

Jag tror man skulle dra ner ordentligt på klagomålen om man helt enkelt antingen lät bli att posta artiklarna till forumet helt och hållet (och de på forumet som vill läsa dem går helt enkelt gå och kolla på siten då och då, det är inte speciellt svårt). Eller postade dem på original språk, oberoende av vilket språk det är.

Om forumet i praktiken inte driver användbar trafik till siten så borde det ju knappast bli en förlust.

Det skulle räckan med att någon som kan svenska läste och korrigerade texten efter maskinöversättning, om man nu nödvändigtvis måste översätta automatiskt. Det handlar om ett par minuter proofreading. Tycker det ger ett ganska oseriöst intryck med artiklar som uppenbart är publicerade av lättja och tillsynes utan engagemang.

Toppen