Senaste nytt

Träna på Nordic Wellness genom Letsdeal

MLG55

Medlem
Nu ligger årets deal ute på letsdeal
Nordic Wellness: Träningskort Sverige+ | Erbjudanden och rabatter online | Letsdeal.se

Träna till halva priset i hela sverige + gruppträning

Årskort för 2995 kr

Köp dealen med ditt Amex och SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng

Fina poäng :)
20200824_091528.jpg
20200824_091528.jpg
 

GOTBound

Medlem
Någon som vet hur Friskvårdsbidraget via ePassi fungerar?

Jag kan inte köpa några rabattkoder i ePassi till Let’s deal i ePassi appen.


  • Du som har friskvårdsbidrag via ePassi kan nyttja dealen genom att köpa rabattkoder till Let's deal via deras tjänst
 
Last edited:

MLG55

Medlem
Fantastiskt rolig prissättning de har. En månad för 99 kr, medan 12 månader kostar 3000...

Du kan hämta ut ditt träningskort fr.o.m. 7 september 2020. Observera att nyttjandetiden för samtliga träningskort börjar gälla från 7 september 2020 oavsett när det hämtas ut

Svaret på ditt inlägg:)

Så du kan inte köpa 12 x 99 kro_O hade varit grymt om det funkade:D
 

GOTBound

Medlem
Någon som vet hur Friskvårdsbidraget via ePassi fungerar?

Jag kan inte köpa några rabattkoder i ePassi till Let’s deal i ePassi appen.


  • Du som har friskvårdsbidrag via ePassi kan nyttja dealen genom att köpa rabattkoder till Let's deal via deras tjänst

Jag hittade denna instruktion;
Friskvårdsbidrag

Dock fungerar det inte, Lets Deal kommer inte upp när jag söker i ePassi appen.
 

MLG55

Medlem
Fungerar nu, det har varit problem hos ePassi, jag var i kontakt med deras kundtjänst men det är nu löst.

EK
Fungerar nu, det har varit problem hos ePassi, jag var i kontakt med deras kundtjänst men det är nu löst.

EK
Funderar på att göra refund på frugans kort, för hon får också bidrag genom epassi 1500 kr

Har några frågor....
Hos vem betalar man summan?
Epassi eller Letsdeal? Tar epassi AMEX?

Blir köpet hos letsdeal då 0 kr? Antar man får en kod eller nåt eller blir man länkad in på sidan.

Vill ju maxa så mycket poäng som möjligt :)

Betala med AMEX och genom sasportalen för 25p /100kr
 

GOTBound

Medlem
Funderar på att göra refund på frugans kort, för hon får också bidrag genom epassi 1500 kr

Har några frågor....
Hos vem betalar man summan?
Epassi eller Letsdeal? Tar epassi AMEX?

Blir köpet hos letsdeal då 0 kr? Antar man får en kod eller nåt eller blir man länkad in på sidan.

Vill ju maxa så mycket poäng som möjligt :)

Betala med AMEX och genom sasportalen för 25p /100kr

Köpet går till så här; i ePassi appen köpen man en Lets Deal kod på förutbestämd belopp; 500, 750, 1 000, 1 500 eller 2 000 kr. Koden betalas med Friskvårdskuponger flrladdade i ePassi. Koden används som betalning hos Let’s Deal, ev mellanskillnad betalas med kort (AMEX fungerar utmärkt) hos Let’s Deal. Endast en ePassi kod per köptillfälle.

Hela processen var väldigt smidig.
 

MLG55

Medlem
Köpet går till så här; i ePassi appen köpen man en Lets Deal kod på förutbestämd belopp; 500, 750, 1 000, 1 500 eller 2 000 kr. Koden betalas med Friskvårdskuponger flrladdade i ePassi. Koden används som betalning hos Let’s Deal, ev mellanskillnad betalas med kort (AMEX fungerar utmärkt) hos Let’s Deal. Endast en ePassi kod per köptillfälle.

Hela processen var väldigt smidig.
Grymt, tack så mycket :)
 

MLG55

Medlem
Köpet går till så här; i ePassi appen köpen man en Lets Deal kod på förutbestämd belopp; 500, 750, 1 000, 1 500 eller 2 000 kr. Koden betalas med Friskvårdskuponger flrladdade i ePassi. Koden används som betalning hos Let’s Deal, ev mellanskillnad betalas med kort (AMEX fungerar utmärkt) hos Let’s Deal. Endast en ePassi kod per köptillfälle.

Hela processen var väldigt smidig.
Refund och nytt köp för frugan....fungerade väldigt smidigt:)
 
Toppen