Senaste nytt

Tokyo ToR med LH B747 / Swiss B777

Maja

Medlem
Tack så mycket för rapporten! Jag flög LX till Tokyo i affärsklass förra året och tyckte det var mittemellan. Speciellt saknade jag madrassen man får hos SAS.
Fick tyvärr ingen madrass nu i december jag när jag flög med SAS till Chicago. Saknade den! Vet inte om den är borta helt eller om jag bara hade otur på båda mina flighter t&r dit.
 

eddo

Medlem
Tack så mycket för rapporten! Jag flög LX till Tokyo i affärsklass förra året och tyckte det var mittemellan. Speciellt saknade jag madrassen man får hos SAS.
Håller med, saknade faktiskt också det. Det mesta kändes lite mittemellan när det gäller service. Iofs var mycket bra också, till exempel serverades god choklad och glass serverades utöver vad jag skrivit om ovan. Men helhetsupplevelse drogs ned av stressad och slarvig service, möttes till exempel av en suck när jag beställde ett glas vin efter att serveringen var avslutad. Funderade även på varför man inte kan erbjuda varma handdukar innan den första måltiden utan endast inför den andra mindre serveringen. Ytterligare något som visserligen kan ses som en skitsak, men när många småsaker fungerar dåligt drar det till slut ned helhetsupplevelsen.
 
Toppen