Senaste nytt

Tips på forum/bloggar/sidor för poängintresserade

filitrav

Medlem
Utöver BC och Flyertalk, vilka tips på forum, bloggar och andra sidor har ni för poängintresserade?

Speciellt intressanta är de sidorna som även får eurobonus och den skandinaviska flyg/hotell/hyrbilsmarknaden.

View from the Wing är väldigt USA fokuserad men har en del bra material på internationellt plan också. Mycket bra recensioner med bilder om lounger och premiumklasser på stora internationella linjer.

Själv skulle jag vara väldigt nyfiken på om det finns några (semi-privata) Discords för denna typer av ämnen, men antar att medelåldern på detta forum är lite för hög för att vara befattad med sånt. ;)

Last edited:

View from the Wing är väldigt USA fokuserad men har en del bra material på internationellt plan också. Mycket bra recensioner med bilder om lounger och premiumklasser på stora internationella linjer.

Själv skulle jag vara väldigt nyfiken på om det finns några (semi-privata) Discords för denna typer av ämnen, men antar att medelåldern på detta forum är lite för hög för att vara befattad med sånt. ;)
Ja en Discord hade varit intressant, kanske dags att starta upp en sån ;)

Då kommer man även förbi problemet med att tips & tricks når en viss FB grupp..

Och du tror inte folk här inne är med i FB gruppen och sprider info vidare?
Har jag väl aldrig påstått att de inte är?

Min poäng är att man kan styra vilka som är med i Discord och inte. Sen är det ju upp till den som startat kanalen som får bedöma om någon är pålitlig nog att få vara med i kanalen.

Toppen