Senaste nytt

Tips på bästa destinationer i Europa med Eurobonus poäng

Kalfinans

Medlem
Hej,
Tänkte boka en bonus resa nästa sommar (inom europa) och undrar vilka destinationer ger mest värde för poängen? All tips uppskattas :)
 

Dawes

Medlem
Det där med värde är svårt, vi värdesätter ofta olika saker. Jag ser fördelar med bonusresor inom europa som exempelvis,
A, åka där jag hittar plats, det kostar inte olika
B, jag kan välja rutter jag annars kanske inte skulle ta, ett par extra stopp för att hänga lite i en lounge, se en flygplats och fika ombord.
Min fru ser inte riktigt samma värde som jag i alternativ B alla gånger

Jag straffas heller inte prismässigt för att jag bor ute i landet och behöver ett anslutningsflyg till arlanda.

Mitt tips är att du försöker komma dit du vill och se till att ha roligt på vägen (se alternativ B.)
Lycka till
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Kalfinans

Medlem
Det där med värde är svårt, vi värdesätter ofta olika saker. Jag ser fördelar med bonusresor inom europa som exempelvis,
A, åka där jag hittar plats, det kostar inte olika
B, jag kan välja rutter jag annars kanske inte skulle ta, ett par extra stopp för att hänga lite i en lounge, se en flygplats och fika ombord.
Min fru ser inte riktigt samma värde som jag i alternativ B alla gånger

Jag straffas heller inte prismässigt för att jag bor ute i landet och behöver ett anslutningsflyg till arlanda.

Mitt tips är att du försöker komma dit du vill och se till att ha roligt på vägen (se alternativ B.)
Lycka till
Du har en bra poäng, ska definitivt kika på både alternativen :)
 
Toppen