Senaste nytt

[Tips] Hur man söker awardplats på Etihad Airways webbsida

Det borde gå, men jag tror ingen har testat än. Det krävs ju så obscent mycket EB-poäng för att boka en resa som dessutom bara går till AUH.

Inlägg från:Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | Sida 25 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Bonusprogram: Lifemiles
Flygbolag: Air India
Kabinklass: C+F
Avreseort: Colombo
Destination: London
Enkelresa eller Tur&retur: Enkel
Antal poäng (per person): 60 000
Skatter&avgifter (per person): 90 USD
När: Juli -16
Bokad: Mars -16

CMB-DEL C
DEL-LHR F

Kommer att hamna i Colombo på hemvägen på årets sommarresa och funderade på hur jag skulle ta mig vidare. AI står ju på min F lista nu fick jag se lediga platser, då var det bara att slå till:p Förväntningarna är inte så uppskruvade:rolleyes:

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Jag vet inte vilken dag i juli du flyger men om du hade 40.000 AA miles kvar hade det varit ännu bättre deal med Etihad Airways Business & First från Chennai (Madras) till London.

T ex avgång 2016-JUL-22

Screenshot20160304_03 EY.png

Screenshot20160304_02 EY.png

Enkelbiljett mellan Colombo och Chennai är inte så dyrt. Ca 900 SEK inkl. skatter med SriLankan Airlines.

Inlägg från:Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | Sida 25 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Jag vet inte vilken dag i juli du flyger men om du hade 40.000 AA miles kvar hade det varit ännu bättre deal med Etihad Airways Business & First från Chennai (Madras) till London.

T ex avgång 2016-JUL-22

Visa bifogad bild 49287
Visa bifogad bild 49286

Enkelbiljett mellan Colombo och Chennai är inte så dyrt. Ca 900 SEK inkl. skatter med SriLankan Airlines.

Ser att jag missade detta fullständigt för drygt ett år sedan:eek: Det var fullt medvetet. PÅ utvägen flög jag med Etihad F (LHR-AUH). Anledningen till att det blev Air India F var helt enkelt att den skulle den skulle bockas av:) Reserapporten är på, lite sent bara:oops:

Är det fel på mig idag när jag söker på Etihad Awards eller ni andra har också problem att få fram någon tillgänglighet?

Var inne idag mitt på dagen och det var inga problem.

Toppen