F
Fredrik
Guest
Kommer vara där i den perioden och har inte fått mail. Framgår det vart de vill skicka oss istället?
Nej, men man får väl hoppas på att de har pratat med Swiss om att förlänga öppettiderna men det tvivlar jag på, du får nog undersöka det så du vet hur det blirFredrik skrev:Kommer vara där i den perioden och har inte fått mail. Framgår det vart de vill skicka oss istället?Klicka för att utvidga...
Var där igår kväll, SAS hade öppet men var trångt och lite stökigt. Om man ville fick man gå till Air France loungen. Vi kom tight före avgång så valde att boarda tidigt istället.Fredrik skrev:Kommer vara där i den perioden och har inte fått mail. Framgår det vart de vill skicka oss istället?Klicka för att utvidga...
Visst har man tillgång till polaris loungen om man flyger SAS business? Någon som vet hur långt tid tar det mellan terminalerna?JWD skrev:Synd bara på gott och ont att inte *A guld verkar få tillträde till Polaris loungen. Eller så har jag missförstått något.Klicka för att utvidga...
Ja du har tillgång, att ta tåget mellan terminalerna tar inte många minuter men det är säkerhetskontrollerna som är ett wildcardDOEL skrev:Visst har man tillgång till polaris loungen om man flyger SAS business? Någon som vet hur långt tid tar det mellan terminalerna?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Ja du har tillgång, att ta tåget mellan terminalerna tar inte många minuter men det är säkerhetskontrollerna som är ett wildcardKlicka för att utvidga...
Särskilt efter en rejäl middag i polaris loungen.jumbooze skrev:Siktar på polaris nästa gång jag åker med köpenhamnkärran (23:05-avgången), ja promenera får man göra men det är ju nyttigtKlicka för att utvidga...
Ja, man får t5 säkerhetskontrollen men en middag på polaris och skippa sas-maten och sova snabbaremha321 skrev:Särskilt efter en rejäl middag i polaris loungen.Det jobbiga är väl att det lär vara ny säkerhets koll?Klicka för att utvidga...
Rodnt skrev:Polaris-loungen är den bästa jag varit på. Många gånger bättre än T ex LAX, men det bygger på att du har tid för en tre-rätters.Klicka för att utvidga...
Hur går man tillväga för att komma dit, kan man checka in och gå genom security vid terminal 1 eller får man åka tåg först dit och sen tillbaka till 5an igen?Rodnt skrev:Nåja, det är rätt mycket gå också. Minns inte hur lång tid det tog för mig men en timme kanske? Dom kommer säkert berätta för dig i polaris-loungen när du behöver gå, har för mig det var typ 2h innan avgång eller nåt.Polaris-loungen är den bästa jag varit på. Många gånger bättre än T ex LAX, men det bygger på att du har tid för en tre-rätters.Klicka för att utvidga...
Jag planerar mitt nästa besök som första besök för attDOEL skrev:Hur går man tillväga för att komma dit, kan man checka in och gå genom security vid terminal 1 eller får man åka tåg först dit och sen tillbaka till 5an igen?Klicka för att utvidga...
Anders Östling skrev:Ska bli kul att prova Polaris idag. Kommer till T1 med United från Jackson Hole vid 16-tiden och ska vidare med ARN flyget från T5 ? 21.30 någonting. Reser i C och har SK*G. Antar att jag får ta med hustrun även om hon bara har silver?Klicka för att utvidga...
Så länge hustrun reser i Business, så vitt jag har förstått är det inte Guld som tar dig in utan att du reser i BusinessAnders Östling skrev:Ska bli kul att prova Polaris idag. Kommer till T1 med United från Jackson Hole vid 16-tiden och ska vidare med ARN flyget från T5 ? 21.30 någonting. Reser i C och har SK*G. Antar att jag får ta med hustrun även om hon bara har silver?Klicka för att utvidga...
Korrekt antagande. Alltså med SAS inte UA, men business.Senator skrev:Du kommer inte in i loungen med Star Gold. Du kommer däremot in i loungen med din affärsklassbiljett utan gäst. Men jag antar att hustrun också åker i business?Club and lounge access | United AirlinesKlicka för att utvidga...
Jag har för mig att det är typ 3 timmar innan men med den marginalen om du ska med Sthlm-kärran så vet jag inte om jag hade gett mig på det.Guiden skrev:Hej! Jag ska flyga hem från Chicago imorgon kväll med SAS i business så jag kommer ha access till Polaris loungen men min fråga är om jag hinner det? SAS Stockholms flyg går innan CPH flyget så kommer inte finnas någon möjlighet att checka in mitt bagage så långt förväg. Vet ni hur långt innan man kan checka in sitt bagage och om den tiden räcker till för att byta terminal och besöka Polaris loungen?Har kollat på SAS hemsida men hittade inte hur långt innan avgång inchecknings diskarna öppnar.Klicka för att utvidga...
Det stod att incheckning öppnade 1645 (öppnade inte förrän ca 17) när jag var där häromveckan, bedömde att jag inte hade tid att ta mig dit (alt inte lönt) och tillbaka efter incheckning efter att ha rådfrågat personalenjumbooze skrev:Jag har för mig att det är typ 3 timmar innan men med den marginalen om du ska med Sthlm-kärran så vet jag inte om jag hade gett mig på det.Återkoppla gärna om SAS Loungen är fixad nu.Klicka för att utvidga...