Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Tostarp

Medlem
Det verkar vara oklart om vad som egentligen gäller? Jag har bokat om 2-4-1 på helger och ibland går det, ibland inte. Iofs ringer jag alltid EBG-linjen. Vet inte om det hjälper till lite grand?
Körde du HUACA? Tänkte att sent på en Söndag kväll kanske dom bara har en person på duty??
 

Issec

Ny medlem
Har en lååång historia om hur jag fick igenom det, men kortfattat:

På fredagen efter 17 när jag hittade plasterna pratade jag först med två svenska agenter innan de stängde 18, ingen kunde göra något. Ringde tre gånger till USA, ingen kunde lösa det. På lördagen ringde jag Sverige, han tyckte det lät akut pga avgång tidigt tisdag, så han gjorde om bokningen ändå. Men fick aldrig E-ticket, ringde tillbaka efter några timmar, de sa att den ligger på kö men de behandlar bara den vardagar 9-17. Ringde igen, förklarade att det var bråttom, hon ringde någon annan för att fråga, sen kunde hon lägga den i "emergency-kön". Dock saknades lite uppgifter (fick mail om detta) så de kunde inte bekräfta, så efter vanliga stängningen fick jag ringa EBG som la in uppgifterna men inte ville lägga den i emergency kön längre... dock övertalade jag han till det till slut och bokningen gick igenom på några minuter
 
Toppen