Senaste nytt

Tillgång till Lounge Warsawa

bachelor

Medlem
Har SAS gold, och skulle vilja veta vilka om jag har tillgång till någon av Loungerna på WAW, jag har sökt men blir inte klok på det. Åker WAW->LWO i klass T och WAW->RIX i klass Y
 

bachelor

Medlem
Tack för svar, läste nåt om schengen /non schengen nånstans och reser ju utanför schengen när jag ska ut och inom schengen när jag ska hem. Det gör ingen skillnad? Sen verkar det finns två business lounger, en "Polonez" och en "Mazurek", nån som har erfarenhet om vilken som är bäst? Elite loungen verkar inte räcka med LOT economy och SAS gold?
 

taxvalp

Medlem
LOT har bra lounger både i Schengen och Non-Schengendelen. Den som sticker ut vad gäller mat och dryck är Elite Lounge som är den del av den stora loungen och är kommer du in i med hjälp av Eurobonus Gold!
 

bachelor

Medlem
Lite offtopic men hittar ingen ordentlig info om bokningsklasserna på LOTs hemsida. Vad kan man förvänta sig ombord med T resp Y bokningsklasser. Är den första typ Sas go och den andra Sas plus?
 

fcx

Medlem
Lite offtopic men hittar ingen ordentlig info om bokningsklasserna på LOTs hemsida. Vad kan man förvänta sig ombord med T resp Y bokningsklasser. Är den första typ Sas go och den andra Sas plus?

Bägge två är väl ekonomiklass? Då brukar det vara kaffe/te och en liten chokladbit som gäller.
 
Toppen