Igår hette den avgiften "Star alliance avgift" så den lär bara ha bytt namn och har alltid tagits ut på bokningar med partners, oavsett om det varit per telefon eller via webben- 450kr per person i bokningsavgift online
Har även sett business med Garuda Indonesia.Flera saker som jag upptäckt senaste 5 timmarna.
- 450kr per person i bokningsavgift online
- 2-1 voucher raderar nästan alltid business platserna eller går ej att applicera online
- Intra-Europa business kostar nästan lika mycket i avgifter som en ren köpt ekonomi-biljett
- Endast KLM-Air France och Vietnam har släppt business platser några som helst datum, kickat på 50 olika destinationer och cirka 7 månader i tid.
- Motorn är betydligt bättre på att sätta ihop resor än tidigare
- Till Sydamerika och Karibien hittar jag upptill 6-7 platser i business per flyg under lågsäsong
- Verkar vara blackout date från 18-dec till 7 jan för vissa destinationer KLM/Air France
Jag tror det är överbelastning som gör att detta inte fungera just nu. Jag fick den bara till fungerar på enkelresa när jag bokade.Hur fick du 2-4-1 att fungera. Försökt till och från sedan 06 haha
How did it go? Were all the SAS awards that were released last night booked up by other bonus program members? No![]()
Skulle säga att det överlag är mycket bra tillgång. Tex minst 4 platser i business till olika destinationer i USA med KLM/AF runt sportloven. Det har vi inte sett med LH-gruppen förut.
Wow! 18h AF Business class på A350 är inte fel.Ja, fin tillgänglighet västerut. Kollade slumpvis datum och hittade t o m tillgänglighet för två i business till Tahiti. Bra värde.