lillemannen
Medlem
Japp bara hålla på. Ta först att välja destination och antal pers. Sök sedan uppdatera välj 2-4-1 sök.... mycket tålamod.anväde Edge webläsar funkade bäst för mig.Jag får aldrig upp min 2-4-1 voucher... Forsätta försöka?
Japp bara hålla på. Ta först att välja destination och antal pers. Sök sedan uppdatera välj 2-4-1 sök.... mycket tålamod.anväde Edge webläsar funkade bäst för mig.Jag får aldrig upp min 2-4-1 voucher... Forsätta försöka?
Läs villkoren på sidan för partner awards. Ska enl dessa kosta 2x tabellpriset för bla VN. Vi kanske inte ska skriva för mkt om detta och lägga ut priser etc.Felaktiga? Har betalat antal poäng som det står att den kostar i den zonen med 241
Kan du vänta några dagar och ringa in så tror jag du tjänar på det genom mindre krångel under resan senSka försöka boka en resa för 4 personer men ser att 2-4-1 bara fungerar på bokningar för 2 personeri villkoren just nu (både online och offline). Något tekniskt antar jag(?).
Så jag tänkte göra två separata bokningar, hur är det nu...har man 24 h ångerrätt på "alliance" bokningar och då också få tillbaka 50 euro avgiften? Gammalt villkor jag kommer ihåg men ser inget om det nu. Tänker om jag lyckas dela upp oss på två bokningar men stöter på problem efter den första...
Hur gick det? Bokades alla SAS-awards som släpptes inatt upp av andra bonusprograms medlemmar? NejJag lär mig av både överenskommelser och meningsskiljaktigheter, och båda ger en chans att försöka förstå den här branschen bättre och förbereda mig för förväntade förändringar.
Delta SkyMiles program is probably still the biggest frequent flyer program in the world. [Delta SkyMiles has around 3-4 times more members than LH’s Miles&More.] Delta SkyMiles is also the greediest of the major airline programs, and Delta sets the industry tone in the frequent flyer program space. Delta’s 130+ million members will be encouraged by the points bloggers and their affiliated award booking services to jump onto SAS award availability (even more so if SAS sticks to the historical policy of not asking for fuel surcharges/YQ/YR on its flights booked using award space). United MileagePlus members still have more good “escape valves” as redemption options on more flights than Delta SkyMiles members have.
Det är bakgrunden till min oro över tillgängligheten för EuroBonus-medlemmar med stora EuroBonus-poängsaldon när Delta-programmet (och AF-KL-programmet med sina "carrier-imposed surcharges" på sina egna bonusbiljetter för sina egna flygningar) blir en faktor hos SAS bonusutrymme. Delta kommer inte att vara mer generös mot SAS-medlemmar när det gäller bonusutrymme på Delta-flyg, men lyckligtvis är det SAS som bestämmer vilket EuroBonus-poängpris SAS vill ta ut för det bonusutrymme på Delta-flyg som släpps till alliansmedlemmarna. [Kan vara användbart som när Virgin vill ha mycket färre pohang för samma Delta-flyg från Skandinavien än vad Delta vill ha från Delta-programmedlemmar.]
Kan du vänta några dagar och ringa in så tror jag du tjänar på det genom mindre krångel under resan sen![]()
Ingen här vet nog riktigt eftersom det är helt nytt!Håller med men lite rädd att de här rykorna för de är rätt populära. Så frågan kvarstår om man kan ringa in och ta bort en partner bokning inom 24 h och få tillbaka de här 50 euro?
SAS funkar för mig nu. Går extremt fort att söka och byta dagar. Mycket bättre än innan. Dock märker jag att married segments helvetet är kvar. Finns nästan aldrig direkt utan bara när man får en mellanlandning.Finns det någon sökmotor som är bättre än SAS just nu?