Toppen! Blir förmodligen enklare när man kan hänvisa till något på SAS egen site.Nye regler ligger ute på flysas.com. Tar nok noen dager før beskjeden når frem til kundeservice:
Visa bifogad bild 158129
Nye regler ligger ute på flysas.com. Tar nok noen dager før beskjeden når frem til kundeservice:
Visa bifogad bild 158129
Det är ju bara en parantes. Regeln är samma poängpris.Undra om dom menar inom samma awardzon eller om dom tänker börja bedöma på något annat sätt när dom skriver geografisk zon.
Det är ju bara en parantes. Regeln är samma poängpris.
För att det är sas och kommunikation ska alltid var tvetydigInstämmer, men ändå onödigt att blanda in nya begrepp. Varför inte använda ordet Awardzon om det är det man menar?
Någon som är bättre på norska än mig kanske kan tolka det citatet.Aron har uttalat sig igen, apropå löftet inför alliansbytet om att Skyteam inte skulle diskriminera Eurobonus.
SAS filtrerer bort bonusplasser med KLM og Air France - JETLAG
Overgangen til SkyTeam har gitt nye flyselskaper og bookingregler for bonusreiser, samt en ny "skjult" utfordring: Filtrering av tilgjengelige bonusplasser.jetlag.no
Ja om man kan styrka att det finns tillgänglighet på en stol via Deltas awardprogram men inte EB så ska man rapportera det. Detta r något som SAS inte är grund till menar han och det ska inte vara så!?Någon som är bättre på norska än mig kanske kan tolka det citatet.
Säger han att han vill att vi skickar in exempel till honom ?
Spontant tycker jag det känns som en bortförklaring. Är väl en ganska enkel sak att kolla upp själv utan att få en miljon mail?Ja om man kan styrka att det finns tillgänglighet på en stol via Deltas awardprogram men inte EB så ska man rapportera det. Detta r något som SAS inte är grund till menar han och det ska inte vara så!?