Chile verkar sjukt svårt att få till på bra pris från Europa.
Jag noterade samma sak igår. Det är ju visserligen väldigt långt bort, men det känns ändå väldigt dyrt att åka dit.
Ja men det finns inget att boka för avios heller tyvärr. Inte i den perioden!