Senaste nytt

The Loft på Brussel Airport har blitt løftet til nøye høyder

Stort Tack :) ska dit om en stund, får se hur lunchen är då :)
Fanns ris/potatismos samt fiskgryta, 2 olika soppor samt en gryta med kött. Utöver det brett utbud av dryck, kasst automatkaffe odrickbart ur mitt perspektiv men bra alternativ både med/utan alkohol utöver det.
Massagestolar, vilorum, dusch osv. Bra men rätt
Livlig och stimmig lounge.

Attachments

• IMG_8690.jpeg
    IMG_8690.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 91
  • IMG_8689.jpeg
    IMG_8689.jpeg
    {memory} MB · Visningar: 85
Gjorde ett besök på denna lounge ett drygt år sedan, och måste säga att duschutrymmena är bland de bättre jag fått använda. Lite high-tech kanske men kul med lite mood-lighting och olika duschtyper. Minus för att själva glasdörren till duschen öppnade sig, men är ju inte jag som torkar golvet…
Så har man en stund och vill fräsha upp sig, rekommenderar.

Fanns ris/potatismos samt fiskgryta, 2 olika soppor samt en gryta med kött. Utöver det brett utbud av dryck, kasst automatkaffe odrickbart ur mitt perspektiv men bra alternativ både med/utan alkohol utöver det.
Massagestolar, vilorum, dusch osv. Bra men rätt
Livlig och stimmig lounge.
Maten ser faktiskt bättre ut än sist jag var där på eftermiddag/kvällstid, verkar gå åt rätt håll!

Glömde totalt att ta kort på och nämna att nu senast jag var där så var choklad-tillverkningen öppen, dvs man kunde få provsmaka helt nygjord belgisk choklad och även köpa med sig om man ville. Jag missade detta totalt på väg in men på väg ut lyckades jag ta en pralin i farten, kanongod!

Toppen