Senaste nytt

The Big Win Spring 2014

Bumsen

Medlem
h2.jpg

Strange?
 

johhenrik

Medlem
Skulle precis fråga vad som hände, men ser att du tog bort din gamla posting och postade en ny screenshot. :) Ser lite konstigt ut med mitt svar ovan som är 9 minuter innan frågan. :)
 

Bumsen

Medlem
26 nätter = 25200 poäng
4 brands = 19200 poäng
Book 7 stays best rate with breakfast 6600 poäng
2 city life/nights in Europe 24000 poäng
4 Saturday nights and earn 9,600 point
Stay at 5 InterContinental 21600 poäng
All completed 106.000 poäng
 

Alx

Medlem
Precis som Bumsen ser vår Win Big ut (fast det handlar om färre poäng). Win Big slår aldrig in trots att vi sedan ganska länge är klara med alla uppdrag. Jag mailat fram och tillbaka åtskilliga gånger med kundtjänst som vägrar att förstå att problemet för vår del är att Survey felaktigt inte räknas med. Tyvärr är det lättare sagt än gjort att få kundtjänst att fatta problemet. De verkar inte ens läsa vad vi skriver än mindre titta på hur det ser ut, utan de svarar bara lite olika saker taget direkt ur luften. Suck!

Några tips på hur man får tag på någon på IHG som åtminstonde försöker tänka/läsa innan de svarar?!
 

johhenrik

Medlem
Man ringer dem, sen ber man att få prata med en supervisor om den man snackar med inte fattar. Samtidigt slår man pannan i bordet ett antal ggr för att dämpa den extrema frustration man känner... ;)
 
Last edited:

Alx

Medlem
Man ringer dem, sen ber man att få prata med en supervisor om den man snackar med inte fattar. Samtidigt slår man pannan i bordet ett antal ggr för att dämpa den extrema frustration man känner... ;)

Tack! Du sa ju det redan från början. Jag borde ha gjort som du sa redan då... :eek:

Efter ett telefonsamtal och lite frustration innan personen i andra änden ville förstå vad felet var så sitter nu alla poängen på kontot samt 1000 extra poäng som plåster på såren... Well, 1000 poäng är ju ingenting men just gesten att ge en liten kompensation utan att jag ens antydde eller frågade efter det var ändå trevlig! Det viktiga var ju att den stora potten ramlade in! :)
 

johhenrik

Medlem
Grattis! Och med lite tur får du stora potten igen, när de fixar felet. :) Är flera som lyckats med det. Tjatat sig till en manuell fix och sen någon vecka eller fler senare så har Big Win sweepen fungerat och de fått poängen igen. :)
 
Toppen