Jens Bragdell Eriksson skrev:Anländer BKK i C kl. 14.30 och åker vidare 17 timmar senare 7.35 i F.Har jag förstått rätt att man har tillgång till Royal First och även Orchid Spa vid ankomst även om resan vidare i F är nästa dag?Klicka för att utvidga...
Andreas Palmgren skrev:Tjänare gänget.Jag ankommer från Tokyo till Bangkok med Thai First för att sedan resa vidare till Manila med Thai i business om jag har förstått allting rätt så har jag rätt till att komma in i first class loungen?Klicka för att utvidga...
Jag vet inte eftersom jag inte testat själv, men det låter väldigt frikostigt att de släpper in folk dagen före sin flight. Stämmer det verkligen?Impendill skrev:Det ska du väl ha vad jag vet.Vi fick tillgång när vi ankom från SYD i C och vidare i F.Klicka för att utvidga...
Det gör de ju oftst när avgången är 01:20 eller liknande då får man ju komma in dagen innan så jag kan tänka mig att de inte läst så nogaagehall skrev:Jag vet inte eftersom jag inte testat själv, men det låter väldigt frikostigt att de släpper in folk dagen före sin flight. Stämmer det verkligen?Klicka för att utvidga...
Fast @Impendill svarade på @Jens Bragdell Erikssons inlägg där han skrev att anslutningsflyget är 07:35 på morgonen dagen efter.jumbooze skrev:Det gör de ju oftst när avgången är 01:20 eller liknande då får man ju komma in dagen innan så jag kan tänka mig att de inte läst så nogaKlicka för att utvidga...
Jens Bragdell Eriksson skrev:Anländer BKK i C kl. 14.30 och åker vidare 17 timmar senare 7.35 i F.Har jag förstått rätt att man har tillgång till Royal First och även Orchid Spa vid ankomst även om resan vidare i F är nästa dag?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Fast@Impendillsvarade på@Jens Bragdell Erikssons inlägg där han skrev att anslutningsflyget är 07:35 på morgonen dagen efter.Då pratar vi inte om tillgång till loungen för flighten som avgår runt midnatt.Klicka för att utvidga...
Jag vet, det enda jag syftade på är att de kanske har blivit lite "avtrubbade i kontrollen" då de släpper in normalt för avgångar nästa dag...Dr. Miles skrev:Fast@Impendillsvarade på@Jens Bragdell Erikssons inlägg där han skrev att anslutningsflyget är 07:35 på morgonen dagen efter.Då pratar vi inte om tillgång till loungen för flighten som avgår runt midnatt.Klicka för att utvidga...
Jag rekommenderar dig att läsa de här trådarna.Designator skrev:Sista frågan, hur hade ni tagit er in till Bangkok och är det något speciellt ni skulle rekommendera att se/göra på 5-6 timmar?Det var 20 år sedan jag var där senast, antar att väldigt mycket har ändrat sig.Klicka för att utvidga...
Designator skrev:Sista frågan, hur hade ni tagit er in till Bangkok och är det något speciellt ni skulle rekommendera att se/göra på 5-6 timmar?Det var 20 år sedan jag var där senast, antar att väldigt mycket har ändrat sig.Klicka för att utvidga...
Jag gjorde en sådan resa för två år sedan. Landade efter 05 från Tokyo i F och skulle vidare till Bali i C. Inträde till F-lounge var inga problem. Dock så öppnar den väl först 05, så det går nog inte att hänga där hela natten...Ghoose skrev:Har gjort samma trip, docka bara några timmar "vila" på BKK. Ankomst F, vidare i C medTG skall berättiga till F loungen. (och då sjävklart massage, hel eller halvkropp är ditt val...)Går inte flighten till Bali runt 9 på morgonen? Innebär i sådan fall att ni ankomer runt midnatt... Känns dock lite segt att häng i en lounge en hel nattKlicka för att utvidga...