Senaste nytt

Thai Airways Business class Thailand Bangkok

Beruppan

Ny medlem
Hej!

Jag ska boka Business class till Thailand- Bangkok med Thai Airways i mars 2026 och undrar hur lång tid innan man kan köpa biljetter? Kan man få lägre pris om man bokar en viss tid innan? Hur lång tid innan avresa kan jag reservera platser och hur gör jag det?

Last edited:
Hej!

Jag ska boka Business class till Thailand- Bangkok med Thai airlines i mars 2026 och undrar hur lång tid innan man kan köpa biljetter? Kan man få lägre pris om man bokar en viss tid innan? Hur lång tid innan avresa kan jag reservera platser och hur gör jag det?
Thai Airways antar jag, verkar som att revenue släpps 361 dagar framåt, kan se biljetter t.o.m. 28/10 2025. När dom väl släpper biljetterna kan du kolla ifall priserna är de lägsta bokningsklasserna, då kommer det troligtvis inte bli billigare och du kan köpa, om inte så kanske du kan avvakta tills dom eventuellt/kanske har någon kampanj eller liknande.

Thai Airways antar jag, verkar som att revenue släpps 361 dagar framåt, kan se biljetter t.o.m. 28/10 2025. När dom väl släpper biljetterna kan du kolla ifall priserna är de lägsta bokningsklasserna, då kommer det troligtvis inte bli billigare och du kan köpa, om inte så kanske du kan avvakta tills dom eventuellt/kanske har någon kampanj eller liknande.
Det är extremt sällan billigaste biljetter släpps direkt
Ofta är det kampanjer då det blir billigt, men ingen vet när/om de kommer.

Olika fares uppdateras löpande är inte direkt ovanligt att det blir billigare närmre inpå resa än precis när biljetter släpps.

Toppen