Det stämmer, det går inte att söka live så, men du borde kunna se i kalendern om det finns någon resa enligt dina filter vilket borde finnas i juni och augusti?Får detta felmeddelande när jag söker på specifika länder? Regioner går bra.
Får undersöka vidare utanför arbetstidDet stämmer, det går inte att söka live så, men du borde kunna se i kalendern om det finns någon resa enligt dina filter vilket borde finnas i juni och augusti?
Hmm jag får upp resor till SEA när jag testar.Kan vara jag som gör fel, men varför visas t.ex. SFO-CPH, CPH-YYZ, CDG-CPH (annat datum än bilden nedan) när jag söker cachade resultat Europa - SEA?
Visa bifogad bild 175609
Den visar platser till SEA när platser finns. Men den visar ofta även liknande resultat som i bilden i inlägget ovan också.Hmm jag får upp resor till SEA när jag testar.
Vad händer om du klickar på date på en dag där det finns platser?
Inte riktigt hittat felet för detta men har ju troligen med filterna att göra.Den visar platser till SEA när platser finns. Men den visar ofta även liknande resultat som i bilden i inlägget ovan också.
Ofta visas platser i fel riktning också tex HND-CPH när jag sökt Europa - SEA.
Typ såhär?Kommer du med ljust tema snart?
Sjukt irriterande med det svarta och neonfärgade som är nu, vilket gör att jag inte tecknar abonnemang.![]()