Andreas Eriksson skrev:(läs bidrag)Klicka för att utvidga...
VA!? Kan jag få bidrag för att spela WOW!???? HUR!?
Andreas Eriksson skrev:(läs bidrag)Klicka för att utvidga...
agehall skrev:VA!? Kan jag få bidrag för att spela WOW!???? HUR!?Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Ska för övrigt sägas att jag inte gillar stora folkmassor i USA och synnerhet inte i NY.. inte heller när det är 11 år och typ 9 dagar efter 9/11.Paranoid muchVilka är där då?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Attans! Jag ska ju till USA i slutet av Oktober, hade hoppats på en senare introduktion av iFånen. Nu kommer nog marknaden hinnas mättas tills dess.Klicka för att utvidga...
stewigriffin skrev:agehall, har du en Festool kap/gersåg? Jag funderar på en batteridriven Makita, mest för att fortsätta med systemtanken, jag har ju allt i 18V.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Jo, tyvärr har jag väl nästan hela Festools produktsortiment. Vilken såg tänker du på? Jag har en Kapex 120EB (kap/gersåg) samt en TS55 (sänksåg) och modulhållare till den senare som konverterar den till en stationär bordssåg.Klicka för att utvidga...
Ubbe skrev:DeWALT is the thing... men bara för dom som har råd.. Kvalitet.Klicka för att utvidga...
Du kör med iPhone också va??agehall skrev:Ursäkta, men dewalt är plastigt skit. De har en del proffsprylar i sortimentet, men de är fortfarande så pass plastiga jämfört med konkurrenterna att jag inte skulle ta i dem med tång. I mina ögon är de enbart snäppet bättre än B&D.Klicka för att utvidga...
TheNavigator skrev:DeWALT är som Air France fungerar, men undviker om möjligtKlicka för att utvidga...
Ubbe skrev:Du kör med iPhone också va??Klicka för att utvidga...
NotRyan skrev:Om man då inte flyger med AF i First, har vi just lärt oss...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Ursäkta, men dewalt är plastigt skit. De har en del proffsprylar i sortimentet, men de är fortfarande så pass plastiga jämfört med konkurrenterna att jag inte skulle ta i dem med tång. I mina ögon är de enbart snäppet bättre än B&D.Ska man ha riktiga prylar så är det Festool, Metabo (vissa delar av deras sortiment iaf) och Mafel som är överst på listan. Hitachi och Maktia har även många bra verktyg. I USA har man ju även Milwaukee att välja på, i Sverige är deras utbud för litet.Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Snart är det dags för egen tråd om verktyg?Klicka för att utvidga...