Kristofer skrev:Går det att få ett Amadeusnummer om man frågar? Det är ju inte hela världen, men flighten går tidigt, så det hade varit skönt att redan vara incheckad.Klicka för att utvidga...
Nu var det ett tag sedan jag flög Swiss från Arlanda, men jag vill minnas att det då gick att checka in på internet, på Swiss hemsida.Kristofer skrev:Går det att checka in på nätet om man ska flyga SAS metal på Swiss-bokning? I så fall; gör man det på SAS eller Swiss hemsida? Bokningen är gjord på Swiss hemsida och ligger alltså inte i Amadeus.Klicka för att utvidga...
Jacob skrev:Nu var det ett tag sedan jag flög Swiss från Arlanda, men jag vill minnas att det då gick att checka in på internet, på Swiss hemsida..Klicka för att utvidga...
Kristofer skrev:Det gick inte att checka in på Swiss hemsida. SAS sida med Swiss-numret fungerade dock utmärkt.Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Väl på ämnet: Jag flyger med Austrian från ARN om två veckor och undrar ifall OS numera har egna diskar, eller om man fortfarande måste traska till SAS. Om nu OS har bytt till Menzies är det då möjligt att checka in via deras app?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Väl på ämnet: Jag flyger med Austrian från ARN om två veckor och undrar ifall OS numera har egna diskar, eller om man fortfarande måste traska till SAS. Om nu OS har bytt till Menzies är det då möjligt att checka in via deras app?Klicka för att utvidga...
anjak skrev:Har Swiss fortfarande separat check-in på Arlanda eller är det SAS som hanterar dom numera?Klicka för att utvidga...
Tack, jag hittade annan info på Swiss.com där det stog att check-in på Arlanda öppnade två timmar innan avgång. Men är det SAS så går det ju att lämna väskan fyra timmar innan. Spenderar hellre dom timmarna i loungen än i Sky City.Senator skrev:Så här står det på Swiss.comhttps://www.swiss.com/sweden/EN/swedish-airports.htmlJag checkar aldrig in manuellt då jag åker på handbagage, men nu har SAS hand om LH/LX/OSKlicka för att utvidga...
Mr Basic skrev:Lite OT men vad gäller för ett sällskap (ej familj men samma bokning) om endast en har status, får samtliga nyttja business check in då?Verkar tyvärr inte gå att checka in online och köra bag drop med Swiss (ARN-ZRH-BIO).Klicka för att utvidga...
Mr Basic skrev:Lite OT men vad gäller för ett sällskap (ej familj men samma bokning) om endast en har status, får samtliga nyttja business check in då?Verkar tyvärr inte gå att checka in online och köra bag drop med Swiss (ARN-ZRH-BIO).Klicka för att utvidga...