mrestes skrev:Här är några goddag ykskaft svar jag har fått när jag har försökt att få rätt antal poäng för inköp av presentkort med MC.Senaste: "Nu har jag tagit detta vidare till IT-avdelningen, jag återkommer så fort jag får ett svar." Vad? IT avdelningen ska titta på varför det fungerar men det är kundtjänst som ska ge mig poängen när det inte fungerar.Tidigare idag: Jag skrev: "Jag förstår inte hur jag kan endast få 500 poäng, dvs 10p/100 kronor när det är uppenbart att det är ett inköp hos Strawberry. Det står klart och tydligt "Strawberry" under detaljerna för transaktionen i Spendwise Appen som du kan se i bilden jag bifogade. Köpet gjordes på
www.strawberry.se. Det är ett presentkort hos Strawberry och så här står det på hemsidan under Förmåner med Strawberry Mastercard (se ny bifogad bild från er hemsida). Hur kan ni påstår att det inte är spenderat hos Strawberry?" och svaret blev "Det inköpet du har för 5000 sek vilket hotel var det du betalade den på?"Och kanske den bästa: "Dom håller på att jobba med at ordna detta med bonus poängen, det är inte fel från våran sida eller SEB det är detta nya boknings program som inte ordnar detta till er gäster." Oj, vems sida står det nya boknings program på? Är det från Scandic eller Radisson?Klicka för att utvidga...