Senaste nytt

Statusmatch Eurobonus till Royal Caribbean Crown and Anchor Society?

caberg

Medlem
Tjena!
Har en kommande kryssning me RCCL, då slog mig tanken att kanske en Statusmatch från EB kan fungera?
Hittar inget om just EB på nätet, men andra *A bolag som Turkish, Air Canada och United har erbjudit status match till RCCLs program Crown and Anchor Society.
Finns det någon som försökt eller vet något om just detta? :)

Jag är relativt säker på att Crown and Anchor inte går att matcha sig in på.

Jag har hög status där och kryssar ofta, och hänger på diverse forum som handlar om kryssningar.

Bara det ”sämre” bolaget som man kan matcha sig in till. Detta beror på att just C&A är det bästa statusprogrammet inom kryssningar. Just C&A är diamant den nivån man ”vill” till där det börjar hända saker. De innan har några fördelar men inte så stora.

Det enda sättet som är officiellt möjligt att matcha på är via MGM. Kanske går den vägen?

Viket fartyg och område ska du till?

Jag är relativt säker på att Crown and Anchor inte går att matcha sig in på.

Jag har hög status där och kryssar ofta, och hänger på diverse forum som handlar om kryssningar.

Bara det ”sämre” bolaget som man kan matcha sig in till. Detta beror på att just C&A är det bästa statusprogrammet inom kryssningar. Just C&A är diamant den nivån man ”vill” till där det börjar hända saker. De innan har några fördelar men inte så stora.

Det enda sättet som är officiellt möjligt att matcha på är via MGM. Kanske går den vägen?

Viket fartyg och område ska du till?
Får kontakta Royal och fråga helt enkelt!
Blir Barcelona - Fort Lauderdale med Symphony of the Seas den 29 okt.

Får kontakta Royal och fråga helt enkelt!
Blir Barcelona - Fort Lauderdale med Symphony of the Seas den 29 okt.
Ah. SOTS. Jag åkte åt andra hållet i mars

Skriv här om du lyckas eller inte. Jag tror tyvärr inte du lyckas.

Men har du kollat om du kan matchas till MGM och därifrån till C&A?

Nej, du kan inte statusmatcha alls i princip till något kryssningsbolag förutom MSC där man kan matcha även hotellprogram.
Tror inte EB är värt något dock.

Toppen