Ja just det. ..missade den förra gången.Brandten skrev:Plaza Premium Lounge fungerar också med SAS Plus biljett.Klicka för att utvidga...
Dax för ett besök den 20 nov på BC-träffen.
Ja just det. ..missade den förra gången.Brandten skrev:Plaza Premium Lounge fungerar också med SAS Plus biljett.Klicka för att utvidga...
Tyvärr har SAS slutat att erbjuda lounger på många flygplatser till SAS Plus resenär när det handlar om tredjepartslounger.lilly k skrev:Jag är statuslös och flyger i PLUS. Kommer jag in i både United och Singapores lounge? Någon som vet? Tack på förhand!Klicka för att utvidga...
https://www.sas.se/content/dam/sas/pdfs/travel-info/Lounges-and-FastTrack-2017.pdfSAS skrev:Contracted Lounges & Fast Track , terminated by SAS 01FEB17Lounges•Aalborg•Aberdeen•Malaga•Alicante•Barcelona•Birmingham•Bologna•Budapest•Edinburgh•Rome•Faro•Gdansk•Keflavik•Krakow•Pulkovo•London•Milan•Las Palmas•Linkoping•Manchester•Malta•Newcastle•Olbia•Bucharest•Palma de Mallorca•Palermo•Poznan•Prague•Pisa•Moscow•Tallin•Tel Aviv•Valencia•WroclawKlicka för att utvidga...
lilly k skrev:Jag är statuslös och flyger i PLUS. Kommer jag in i både United och Singapores lounge? Någon som vet? Tack på förhand!Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Beror på hur lång tid du har. Lufthansa om du inte har mer än typ 1,5 timmar, alternativt inte har lust att gå 10-15 minuter. Den loungen ligger 1-2 minuter från gaten.I terminal 2B, som ligger 10-15 minuter bort, finns även United-lounge, Singapore Airlines-lounge och Air Canada-lounge. Alla tre är bra, de första två är värda ett besök. Bra duschrum hos United, och bra middag hos Singapore Airlines.Klicka för att utvidga...
Nej, men biljett i Business kommerni in i alla fyra star Alliance businesslounger på LHR. Lufthansa, Air Canada, United, samt Singapore Airlines. De tre senare ligger inom 100m från varandra så du kan loungehoppa enkelt. Se separat tråd för mer info om dessa lounger.Andreas Ekman skrev:Okej, tror dock bara vi kommer in i Air Canada då vi reser med dom från LHR till YYZ i bizz.Klicka för att utvidga...
Ja, spana på!Andreas Ekman skrev:Nemen, va trevligt.Så det är bara att visa att man har bizz biljett med AC så blir man insläppt i Lufthansa, United och Singapore Airlines lounge?Ännu bättre att vi har 5 timmar på LHR, så det blir att spana in fler lounger.Tack för tipset.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:De har även dragit ner på matutbudet, värmeskåpet som brukade innehålla smårätter är borta.Klicka för att utvidga...