Bankiren skrev:Skånetrafikens app har ju hittills inte tagit AmEx (Klarna har varit betalningsleverantör), men nu verkar man byta till PayEx. Är det någon som har testat och sett om det funkar med AmEx nu?Klicka för att utvidga...
Attans, ska knuffa på en bekant som sitter på IT på Skånetrafiken, han trodde Amex skulle kicka igång med payex direktBankiren skrev:Testade nyss. Funkar dessvärre inte med AmEx.Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Attans, ska knuffa på en bekant som sitter på IT på Skånetrafiken, han trodde Amex skulle kicka igång med payex direktKlicka för att utvidga...
Jag kör med PayPal och debiterar Amex den vägen när det gäller CDON.MrDollar skrev:Handlade precis lite från cdon.se dom tog inte Amex.Vill minnas att jag handlat där tidigare och då med Amex?Klicka för att utvidga...
Fast Bauhaus i Länna (som ligger i Huddinge) tar Amex.....A87 skrev:Byggmax, Länna (Haninge i Stockholm) Tar ej AMEX...Klicka för att utvidga...
Tongen2 skrev:Colorama i Sundsvall tar inte Amex. De grym service och kan ge ut en faktura så det löser sig ju ändå, men ändå konstigt kan jag tycka.Klicka för att utvidga...
samet skrev:En nyfiken fråga... vad gör man på Colorama när Flugger Färg ger 200p/100kr och dessutom tar Amex?Klicka för att utvidga...
Är priser och sortiment jämförbart? Med risk att svära i kyrkan så är ju inte poängen allt.samet skrev:vad gör man på Colorama när Flugger Färg ger 200p/100kr och dessutom tar Amex?Klicka för att utvidga...