mry skrev:Finns det några tandläkare/landsting som tar Amex?Klicka för att utvidga...
Folktandvården i Gubbängen tar Amex.
mry skrev:Finns det några tandläkare/landsting som tar Amex?Klicka för att utvidga...
Kan du betala bilen med Amex?Rasmus_Gullberg skrev:Liljas Bil i Växjö (Volvohandlare) tar Amex.Klicka för att utvidga...
Börnen skrev:I Småland är det svårt att använda Amex. Liksom på Mc Donalds i ValettaKlicka för att utvidga...
Beror på var i landet man är de flesta i Stockholm tar Amex.Holgersson skrev:Grebbestads restauranger är ett sorgligt kapitel såhär i sommartider. Nästan inga av dem tar AMEX tyvärr. I mitt tycke ganska ovanligt att restauranger inte tar AMEX.Klicka för att utvidga...
Helt enig med dig, även utom Stockholm. Min känsla är att de flesta "permanentöppna" restauranger tar AMEX men på sommarorter såsom Grebbestad är det sämre, i synnerhet på de restauranger som bara har sommaröppet.palmen skrev:Beror på var i landet man är de flesta i Stockholm tar Amex.Klicka för att utvidga...
Obs: det var väldigt krångligt att få pengarna tillbaka när jag gjorde retur (återköp) av varan som jag betalade via PayPal på Webhallen.Lauda 777 skrev:Webhallen Online. Tycks ha slutat med Klarna checkout (använde det i juli utan problem). Tog det via paypal istället.Klicka för att utvidga...
Jag bojkottar WebHallen helt sedan de totalt misslyckades med en reklamation jag försökte göra. Tyvärr har de blivit för stora så de skiter i kunderna när saker inte fungerar och saknar helt känsla för vad som är rimligt.Dr. Miles skrev:Obs: det var väldigt krångligt att få pengarna tillbaka när jag gjorde retur (återköp) av varan som jag betalade via PayPal på Webhallen.Det krävdes fyra-fem samtal samt många e-mail innan de satte tillbaka pengarna till mitt bankkonto (de kunde inte skicka pengarna tillbaka till PayPal).Klicka för att utvidga...