Gabriel Wallberg skrev:Kan man köpa UL biljetter med amex i pressbyron?Klicka för att utvidga...
Gabriel Wallberg skrev:Norrtåg tar inte amex i bistron. Köpa biljetter kan man göra via sj med amex.UL i uppsala tar ej amex ombord eller via appen eller automaten. Kan man köpa UL biljetter med amex i pressbyron?Klicka för att utvidga...
Bankiren skrev:Otroligt irriterande att Skånetrafikens nya app inte accepterar Amex. De har bara Klarna-faktura eller VISA/MC...Tur att man sällan behöver åka buss, men man vill ju samla poäng även på de mindre utgifterna.Klicka för att utvidga...
Vill tillbaka till Vegas skrev:Du kan ladda ditt jojo-kort på deras kundcenter så kan du betala med amex. Så gör jag..Klicka för att utvidga...
P-L skrev:Automaterna tar inte heller Amex men kontoren gör. Störigt!Klicka för att utvidga...
Apple, Ikea, alla som man kan betala med faktura via Betalo/Billhopbompa skrev:Vilka företag rekommenderar ni att göra stora köp hos.. Som tar amex?Klicka för att utvidga...
crown skrev:Illa... Tänkte precis gå över till SATS och läste senast i November att SATS tar emot AMEX och inte har några planer på att sluta ta emot det. Har du någon aning om detta gäller alla SATS-gym eller möjligen endast lokalt?Klicka för att utvidga...
Jag betalade förra veckan på BR Leksaker (i Borås) med Amex utan problem iaf. Så kanske är olika per butik?Kimmen00 skrev:Mycket ruttet med BR Leksaker tar inte Amex längre (eller diners heller för den delen)Klicka för att utvidga...
crown skrev:Jag betalade förra veckan på BR Leksaker (i Borås) med Amex utan problem iaf. Så kanske är olika per butik?Edit: Hembiobutiken och Netonnet tar inte Amex har jag fått erfara efter kontakt med dessa butiker.Klicka för att utvidga...
Anders Östling skrev:XXL i Helsingborg/VälaKlicka för att utvidga...