Senaste nytt

Ställen som inte tar emot Amex

Rickard_O

Medlem
Sökte i tråden och kunde inte hitta att någon annan nämnt det, kanske är nytt iofs.
Men Audi i Segeltorp är ju riktigt snikna jävlar som inte tar Amex, blev riktigt snopen när ett sånt "premiummärke" inte accepterar Amex för verkstadsbesök.
Blev enkelt beslut att sälja bilen nu och köpa något annat.
Sayonara Audi!
Fyller på med Skoda i Sätra verkade inte finnas i tråden heller, lite extra kul att jag igår försökte betala morsans service på skoda och amexet gick självklart inte igenom och sen beställde en ny Skoda idag!:D Tur det är en personalbil via jobbet så inga transaktioner kommer behövas vid verkstadsbesök!
 

Rickard_O

Medlem
Mc Donalds i Liljeholmen verkar inte ta Amex längre eller så är det bara mitt kort maskinerna inte gillar.
Tips, beställ i telefonen(Appen) och betala med apple pay.
Tjänar poäng på varje krona som du kan byta in mot mat sen, brukar ta ett tag för mig att få ihop till något men man är ju en poängjägare in i själen.
 
Last edited:

Davvelavve

Medlem
Tips, beställ i telefonen(Appen) och betala med apple pay.
Tjänar poäng på varje krona som du kan byta in mot mat sen, brukar ta ett tag för mig att få ihop till något men man är ju en poängjägare in i själen.
Mc Donalds i Liljeholmen verkar inte ta Amex längre eller så är det bara mitt kort maskinerna inte gillar.
Tips, köp zupergift presentkort på EuroBonusshoppen och välj mcd, på så sätt kan man trippeldippa (eller frippel med en riktig dipp).
 

Rickard_O

Medlem
Tips, köp zupergift presentkort på EuroBonusshoppen och välj mcd, på så sätt kan man trippeldippa (eller frippel med en riktig dipp).
Behöver inte köpa zupergift längre, har för mig donken finns som rent alternativ i shoppen numera.
Det skulle jag dock aldrig palla hålla på med, sällan jag planerar långt i förväg att äta där så blir snabbt in och snabbt ut om man måste!
 
Last edited:
Toppen