Senaste nytt

Specialbehandling som EuroBonus Diamond?

MaBe

Medlem
Eftersom jag blev medlem här dagen efter jag blev SAS Diamond måste ju första inlägget göras. :)

Ni som har varit Diamond längre än mig, har ni fått någon form av specialbehandling vid bokning, incheckning eller på flyget?
 

Paby

Medlem
Ni som har varit Diamond längre än mig, har ni fått någon form av specialbehandling vid bokning, incheckning eller på flyget?

Inte jag. Vad jag hört så är IT fortfarande inte klara med anpassningen av alla system för att stödja Diamond så på vissa ställen står man fortfarande som Gold även om man har Diamond - det gör väl chansen till specialbehandling ännu mindre.
 
[QUOTE="
Ni som har varit Diamond längre än mig, har ni fått någon form av specialbehandling vid bokning, incheckning eller på flyget?[/QUOTE]

Jo jag har blivit mycket väl omhändertagen på Kastrup. Det var till Rom vi skulle. Dom ändrade i boardingpasset och jag fick nån ny kod. Hade bokat när jag hade EBG. Väl ombord kom pursern och tog i hand och hälsade mig och frun välkomna. En angenäm upplevelse. På inrikes har jag inte märkt nåt.
 
Toppen