Japp, det gör jag. Inte dåligt, men skulle inte säga att det är mycket bättre än X2000 första klass.cbroxe skrev:Get on board on Italo - Italotreno.itHej! Åker du klassen "club executive"? Det är den högsta klassen hos italo.Klicka för att utvidga...
Fair enough, men du kan väl åtminstone ge ledtrådar à la "vart är vi på väg"?Winquman skrev:Det går nog förbli en överraskning en liten stund till, men ni kan ju försöka gissa efterhand4 legs kvar, två på tisdag och två på onsdag.Klicka för att utvidga...
Ska försöka få in det, jobbigare än jag trodde att försöka rapportera löpande. Morgondagens tema är alltjämt västerut, ungefär så långt som jag hinner ta mig på en dag.LSH skrev:Fair enough, men du kan väl åtminstone ge ledtrådar à la "vart är vi på väg"?Klicka för att utvidga...
Illy-kaffe och en croissant, det är ju det bästa av två världar!Winquman skrev:Att italienare och fransoser inte är änna hajjare på frukost är inte en hemlighet, men jag kan ända tycka att de inte riktigt håller den kulinariska kvalitet de påstår att de ska hålla på TGV-tågen...Klicka för att utvidga...